Gå til innhold

Noen som har kjøpt bikini på Change?


Suzy

Anbefalte innlegg

Jeg har sett en katalog med bikinier fra Change (Oslo City) og flere av dem så skikkelig fine ut - er det noen av dere som har kjøpt?

Hvordan er de i størrelsen?

Sitter de godt?

De er et litt rimeligere alternativ enn de utrolig fine man kan få tak i på La Lina... og jeg er helt nødt til å få meg ny bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b

Jeg kjøper alle mine bh-er på change, og de er veldig VELDIG bra! Selv har jeg ikke de største puppene, men jeg har flere venninner som er store (70F o.l.) og de handler også der. Kvaliteten er det ikke noe å utsette på, de jeg har er like fine fortsatt, strikken holder seg bra syns jeg, og de ansatte er flinke til å veilede når du kjøper slik at du får riktig størrelse. Det som også er fint er at de har mange forskjellige modeller, så du finner alltids noe du liker og som passer kroppen og puppene.

Har tittet på bikiniene selv, men hadde allerede kjøpt årets bikini da jeg så dem så jeg lot være.. neste år derimot! :jepp:

Butikken på Oslo City er vel den største? Jeg syns ikke utvalget av bikinier på Change Majorstuen er veldig bra, men det er kjempegod service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes butikken på Oslo city er knøttliten jeg :forvirret: Hvis de ikke har byttet lokaler i det siste da :klø: Men nå har jeg ikke vært i noen av de andre butikkene, bare gått forbi den på Stovner senter og den er mye større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også den butikken på City er bitteliten, så om det er en på Stovner som er større, så kan det være et vel så godt alternativ for meg.

Var inne på City en gang og prøvde en bh, men det var litt mye folk og jeg måtte skifte ved trappa - pluss at dama i butikken ikke hadde tid til å hjelpe meg, så jeg bare avsluttet og gikk.

Men poenget var at jeg har lyst til å finne en bikini, og det høres ut som de har bra saker. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Var inne på City en gang og prøvde en bh, men det var litt mye folk og jeg måtte skifte ved trappa - pluss at dama i butikken ikke hadde tid til å hjelpe meg, så jeg bare avsluttet og gikk.

Ja, det er ikke store butikkene, men har de en på Stovner er det jo flott. Kanskje jeg skal sjekke ut den jeg også. Personlig holder jeg meg litt unna så små butikker når det er masse mennesker der, så blir servicen litt bedre. Kjipt å måtte skifte ved trappa der da, det skjønner jeg. De jentene som jobber på Majorstuen er veldig flinke, men den butikken er mini. Kanskje en idé å ringe og høre hvilke modeller de har inne, så slipper man bomtur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Jeg synes butikken på Oslo city er knøttliten jeg :forvirret: Hvis de ikke har byttet lokaler i det siste da :klø: Men nå har jeg ikke vært i noen av de andre butikkene, bare gått forbi den på Stovner senter og den er mye større.

Jeg visste ikke engang at det var en på Stovner, men den på Majorstuen er vel halvparten av Oslo City, så da kan du jo tenke deg hvor liten den er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ikke store butikkene, men har de en på Stovner er det jo flott. Kanskje jeg skal sjekke ut den jeg også. Personlig holder jeg meg litt unna så små butikker når det er masse mennesker der, så blir servicen litt bedre. Kjipt å måtte skifte ved trappa der da, det skjønner jeg. De jentene som jobber på Majorstuen er veldig flinke, men den butikken er mini. Kanskje en idé å ringe og høre hvilke modeller de har inne, så slipper man bomtur?

Det var veldig lurt - skal ringe for jeg bor ikke i Oslo, så det vil være enda surere å dra bomtur for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Det var veldig lurt - skal ringe for jeg bor ikke i Oslo, så det vil være enda surere å dra bomtur for meg :)

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...