Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 oki,dette er ganske pinlig selv å skrive her.... Jeg er 25 år og har problemer med at jeg tisser i senga Det er noe jeg alltid har gjort,så legen mente jo at jeg ville vokse det av meg når jeg var liten,men nå er jeg ikke spesielt liten lenger og problemet er her fortsatt. Og gruer meg jo skikkelig til jeg en dag kanskje får meg type og vil sove i samme seng som han hver natt.... Det er kun min nærmeste familie som vet dette,jeg har aldri sagt et ord om det til venner,ikke mine næmeste venninner en gang. Jeg tør ikke,det er sykt flaut. Så jeg prøver jo å la være å sove hos andre og gjør jeg det så ligger jeg omtrent våken hele natta for vil ikke sovne tilfelle det går galt,heldigvis har det aldri gjort det når jeg har sovet borte for jeg har medisiner mot dette men de hjelper såklart ikke 100% selv om de er gode,så det kan skje selv om jeg tar de liksom. Venner maser jo om at jeg skal komme på besøk,men prøver alltid finne en unnskyldning for å ikke komme eller hvertfall ikke sove over. Men det er jo litt vanskelig og teit i lengden. Men alikevel aldri i livet om jeg tør fortelle dette,sliter med dårlig selvtillit fra før og er redd det skal bli værre om dette kommer ut. Så andre med erfaringer fra dette ? Hva ville dere gjort med tanke på nære venner,fortelle eller bare la det være? Dette er jo ikke noe som er ønskelig at skal komme ut til hvem som helst. Huff,jeg er møkklei dette her,føles som om jeg er 3år liksom...
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg vet ikke hva du har prøvd, men de jeg kjenner som har slitt med dette til langt opp i tenårene, og altså ikke vokst det av seg, har faktisk blitt kurert "over natten" ved å gå til kiropraktor. Jeg vet ikke om de har en spesiell behandling som er myntet på dette, eller om det bare er en heldig bieffekt av andre ryggbehandlinger, men det var det første jeg tenkte på da jeg leste innlegget ditt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå