Gjest Lea Skrevet 22. mai 2003 #21 Skrevet 22. mai 2003 Sleng deg på da vel! Det hjelper masse å kunne skryte av alt man har gjort her inne etterpå. Nå er snart kaffepausa mi over. Lurer på om jeg skal driste meg til å ta en liten sjau på badet jeg?
Freaky Skrevet 22. mai 2003 #22 Skrevet 22. mai 2003 :o ..uhh... Rydde..? *dukker fram fra hauger av papir, skisser, bokstabler og ser måløs på alle ivrige rydde-vaske-lunche-lese-støvtørkende fantaster som svirrer omkring* Hmm.. Hvor i svarte ble det av den umerkede CD'en med de bildene på??? *roter rundt så gamle kaffe kopper, tusjer, papir, X antall CD'er og blyanter skvetter* ..øh... :-?
Grooo Skrevet 22. mai 2003 #23 Skrevet 22. mai 2003 Trallala! Jeg har vært så flink! Har lest en mengde artikkler, og lært en hel del... Nåvel, repetert en hel del i alle fall... Motivasjonen kom fram sammen med sola, og forsvant heldigvis ikke selv om sola forsvant og det begynte å regne... Dessuten ser det ut til at STA Travel snart får somla seg til å gi meg tilbake de 14.500,- jeg har ventet på i nesten to måneder, så da blir det jo masse penger å bruke på feiringen av avsluttet utdannelse! (Tror ikke jeg trenger å sette signaturen min under dette innlegget, motivasjonen har ikke helt forsvunnet ennå...)
LilleBille Skrevet 22. mai 2003 #24 Skrevet 22. mai 2003 Nå har jeg også vært kjemepflink.. (selv om det jeg gjorde ikke var noe annet enn det jeg måtte) Ryddet på kjøkken, laget middag, ryddet opp etterpå (og tømme oppvaskmaskinen som er det kjedeligste jeg vet) .. Hengt opp en vask og satt på ny... så nå skal jeg slappe av og kose meg litt...
Theolina Skrevet 22. mai 2003 #25 Skrevet 22. mai 2003 Jeg har vært kjempeflink å lest i dag.. Har lest ca 100 sider!! og det er BRA for å være meg altså!! Må fortsette å lese før motivasjonen stikker av igjen.. *Kjempestolt*
Gjest Kira Skrevet 22. mai 2003 #26 Skrevet 22. mai 2003 Hunder røyter ufattelig mye! :x Stua er nesten støvfri nå og gulvene er moppet. Ikke ALLE kroker og sånt da, men der det syns liksom. Nå har jeg en aldri så liten kaffepause jeg! Fordi jeg fortjener det For å ikke snakke om ildere ... *tørke*
LilleBille Skrevet 23. mai 2003 #27 Skrevet 23. mai 2003 Jeg startet dagen med å bestille Naf test/Periodisk kontroll... har bare utsatt det SÅÅÅ lenge... Så oppfordrer alle dere andre til å gjøre minst en ting (ta en telefon).. som dere har utsatt i minst 14 dager... (kom igjen jenter)
Gjest Lea Skrevet 25. mai 2003 #28 Skrevet 25. mai 2003 Hva er dette for en latskap da??? Har dere bare sløvet i helgen eller? OK da.. vi venter til i morra vi. Men da er det på'n igjen altså! Kan jo begynne med å sette opp min lille liste over ting som skal gjøres: *Vaske MINST 3 maskiner med tøy *Vaske vinduene på kjøkkenet (2 stk) *Rydde og vaske i skapene på kjøkkenet Tror at dette bør være nok til å begynne med jeg. Hvis det blir for mye, så blir det bare krøll. Men om jeg føler meg inspirert, så skal jeg klare et par andre ting også. Jeg skal bake litt også. Kanskje noen rundstykker eller brød?
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2003 #29 Skrevet 26. mai 2003 *kremt* Ikke det at jeg har gjort noe i dag... men kanskje vi skal få ut fingeren snart??
Gjest Étoile Skrevet 26. mai 2003 #30 Skrevet 26. mai 2003 Ok.... jeg skal gjøre ett helt sett med eksamensoppgaver før jeg får lov å gjøre noe som helst annet... Klar ferdig gå!
*Lillian* Skrevet 27. mai 2003 #31 Skrevet 27. mai 2003 Kan noen gi meg et skikkelig spark i ræva?? Jeg burde støvsuge, rydde ut av oppvaskmaskinen, sette på en klesvask og rydde litt her.... Men kommer jeg noen vei?? Isteden sitter jeg her og irriterer meg over småting og er SUR! :-? Hjelp meg.... Lillian
Litago Skrevet 27. mai 2003 #32 Skrevet 27. mai 2003 Smart tråd! I dag har jeg følgende mål: Rydde ut av koffertene (har vært på ferie) Vaske klær Bake brød Sitte i solen med en liten hvitvin Ta meg noen små-lurer (litt jetlag....) En viktig dag for menneskeheten!
Gjest Lea Skrevet 27. mai 2003 #33 Skrevet 27. mai 2003 I dag har jeg heller ikke gjort noe . Er sååå sløv. Men jeg har ryddet ut og inn av oppvaskmaskinen og plantet noen viltvoksende forglemmegei i en krukke da. I morgen skal jeg være flinkere... tror jeg! Og takk for at dere dyttet tråden noen hakk opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå