Gjest Lea Skrevet 22. mai 2003 #1 Skrevet 22. mai 2003 Jeg skal reise bort i ettermiddag. Kjøkkenet er fullt av oppvask, vaskemaskinen er full av klær som skal i trommelen og sambo er fortsatt på jobb. Jeg VET at jeg må få tingene unna, men jeg utsetter dem til jeg bare MÅ og sitter istedet her og surrer. Kan noen gi meg et spark bak??? Sparker meg selv i gang med klesvasken, for nå MÅ jeg faktisk få dem inn i trommelen om de skal bli tørre før vi drar!
LilleBille Skrevet 22. mai 2003 #2 Skrevet 22. mai 2003 SPARKER SÅ GODT JEG KAN JEG... Hjalp det?? ... skjønner bare så alt for godt hvordan du har det :oops:
Ruby Skrevet 22. mai 2003 #3 Skrevet 22. mai 2003 Trår til med en hjelpende hånd..... eh... fot.... og *sparker Lea i baken*
Arwen Skrevet 22. mai 2003 #4 Skrevet 22. mai 2003 Jeg kan sparke deg hvis du sparker meg.. har det nelig heeelt på samme måte.. Fryktelig irritert på meg selv, men klarer ikke ta meg sammen
Gjest Lea Skrevet 22. mai 2003 #5 Skrevet 22. mai 2003 Ah.. takk! Nå er klærne i trommelen og oppvaskmaskinen er tømt og fylt opp igjen. Måtte sette den på igjen også, for all oppvasken på benken fylte den opp! Nå er jeg et stykke på vei i alle fall! Fortsatt nesten 3 timer til sambo kommer hjem og alibiet mitt er at jeg sovna på sofaen. Jeg var nemlig våken da han dro ved 6-tiden i dag tidlig, så han skjønner nok at jeg var fryktelig trøtt , Sannheten er at jeg har sittet her i sofaen med tåpelige TV-såper og KG! *sparker dere andre udugelige kvinnemennesker bak, slik at dere komme i gang*
Grooo Skrevet 22. mai 2003 #6 Skrevet 22. mai 2003 Lea: Synes det ser ut som om du har hatt ett lite anfall av MOTIVASJON her jeg? Du har jo fått gjort en god del i dag... Er det du som har tatt motivasjonen vår? Du som bare skal på ferie, og ikke har en stor og diger og skummel eksamen i morgen???? *snufs* Kan du ikke i alle fall si i fra når du reiser i dag da, slik at vi kan få motivasjonen tilbake da? Er ikke så alt for lenge til klokken er 09:00 i morgen og jeg sitter der som et ? og ikke aner hva jeg skal skrive på arkene framfor meg...
Gjest Lea Skrevet 22. mai 2003 #7 Skrevet 22. mai 2003 Eh.. tviler på at jeg har tatt motivasjonen fra noen. Har vært sykmeldt i over en uke jeg og huset er mer bomba enn noen gang :o . Men jeg fikk jo et spark bak av opptil flere her. Setter gjerne ig ang en "spark-Grooo-bak"-kampanje jeg! Kom igjen a jenter... Gi henne et realt eksamens-spark bak! *sparker med bein og armer*
Gjest Lea Skrevet 22. mai 2003 #9 Skrevet 22. mai 2003 Har laget en motivasjons- og inspirasjonestråd jeg! Sleng dere med da jenter.. Så tar vi velfortjente skryte-pauser her inne etter hvert!
Fru Fomle Skrevet 22. mai 2003 #10 Skrevet 22. mai 2003 Sparker i øst og vest jeg - og mest til meg selv... AUUUUUU!! Ikke så hardt da!!!!
Grooo Skrevet 22. mai 2003 #11 Skrevet 22. mai 2003 Takk for sparkene! De hjalp! Sola kom fram, og med den kom min motivasjon også! Satt på verandaen og leste i en times tid, så begynte det plutselig å regne på både meg og bøken... ...hrumpfh... Jeg tok med meg alt inn i stua, men glemte igjen sokkene der ute. De fant jeg igjen litt senere da det sluttet å regne og vi skulle ut og grille... Kliss brøte var de! Men jeg synes jeg har vært flink jeg! Fra klokka ett til halv fem har jeg lest i alle fall to timer intensivt, og litt sånn til og fra resten av tiden. Dessuten har jeg kraglet med STA Travel på telefonen, og satt sambo til å grille pølser på verandaen. Han har bursdag i dag stakkars... Ikke så gøy når jeg er i drittlei-av-eksamenslesing-humør, men han tar det med ett smil fordi han vet det går over i morgen
Theolina Skrevet 22. mai 2003 #12 Skrevet 22. mai 2003 Lykke til på eksamen forresten, Groo!! Håper det går bra med deg!! :pippi:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå