Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Etter å ha gått på p-pilla i nesten 9 år, sluttet jeg for ca 3 måneder siden (vi ønsker å få barn). Jeg begynte på p-pilla for å kontrollere blødningene og har siden hatt mindre smerter. Det har jeg fått tilbake nå, og jeg husker godt hvorfor jeg begynte (synes det er verre nå). Jeg blør MYE og har store smerter/kramper. Siden vi er prøvere ønsker jeg ikke å begynne på pilla igjen, så jeg lurer derfor på om det er noe JEG kan gjøre for å blø mindre. Eller om det er noe annet (eks jern, vitaminer e.l). Smertene kan jeg ta smertestillende for, selv om jeg ønsker å la være. Fordi vi prøver er jeg forsiktig med hva jeg gjør med kroppen-vil være mest mulig forberedt til det store skjer! Er det noen som har lignende erfaringer som kan hjelpe? Takknemlig for all hjelp/tips
Gjest nextlife Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Gå til fastelege/gynekolog å be om hjelp. H*n kan gi hjelp båd for smerter, og ved evt. unormalt store blødninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå