Gå til innhold

Herlighet! Nå er det bare 6 dager igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen beroligende ord.....hehe.

Trodde jeg hadde alt under kontroll, - men under møte med presten forrige uke, fant jeg ut at det var lurt med et kirkeprogram. Så nå måtte jeg begynne med det...

Har ikke hatt prøvetime hos frisøren, da han mente at der ikke var nødvendig. Jeg godtok det fordi han er meget annerkjent bryllupsfrisør. Men, - kjenner jeg blir usikker pga jeg ikke vet hvordan frisyren blir.

Har heller ikke hatt prøvemakeup.....-av samme grunn...

Husker jeg bryllupsløftene???

Blir sangen jeg har laget grei å synge under maten??

Kommer alle barn til å oppføre seg??

KOMMER DET TIL Å REGNE??? Kjenner at det er været som stresser meg mest...

Kommer vi og fotografen til å bli enige når fotograferingen er i gang??

osvosv.......

Skjønner dere, eller?? Er det flere som har det slik...? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 13 dager igjen, og mye mer å ordne enn deg ;) Så ta det med ro, jeg er ikke stressa.

Været kan man ikke gjøre noe med, men må innrømme det er det som bekymrer meg mest også.

Det blir en BRA dag, og om vi har glemt noe - blåser jeg i det :P

Gjest LindaKristin
Skrevet

Hihi,det her går så fint!! Jeg har mareritt om nettene om ting som ikke klaffer,og det er et år igjen til VI skal gifte oss:) Så det er normalt å stresse uansett tror jeg:) Hold tungen rett i munnen og skriv en liste..så krysser du ut en etter en:)

Så heldig du er som skal gifte deg nå!! Nyyyyt dagen og sug til deg hvert øyeblikk.... Alle mine sier at dagen flyr :)

Lykke til, ønsker dere all mulig lykke!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg stresser ikke, men lurer på om jeg burde begynne. :ler: Jeg klarer ikke å stresse med ting jeg ikke kan kontrollere, som f.eks. været. Jeg ser fordeler med regn også, som at det ikke blir så grisevarmt under middagen, at bl.a. min varme samboer kreperer.

Så lenge jeg har gjort alt jeg kan gjøre, nyter jeg bare livet og tar det som det kommer.

Gjest brud 08
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg ikke er stresset. Rart å si at det er til helga, hadde forventet at jeg var superstresset... Tror det er fordi jeg jobber frem til torsdag.

Det eneste jeg bekymrer meg litt for er at jeg skal bli syk. :sukk:

Gjest brud 08
Skrevet
Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg ikke er stresset. Rart å si at det er til helga, hadde forventet at jeg var superstresset... Tror det er fordi jeg jobber frem til torsdag.

Det eneste jeg bekymrer meg litt for er at jeg skal bli syk. :sukk:

Skrevet

Ehh, jeg stresser...(litt) :jepp:

For jeg har igjen en del enda..

Smoking til mannen

Sko til meg, mannen og ringbærer

Hente tingene på polet

Skrive velkomstsang, takk for maten sang over til å passe vårt program

Lage kjøreplan

Kjøpe inn øl, blandevann, brus osv

Undertøy

Ringboks

Pynting av lokalet

Pynting av kirke

Hente kjolen min hos renseriet

Lage ferdig borkortene

Så jada, i tillegg til full jobb, så syntes jeg at jeg har det litt travelt :overrasket:

I tillegg så må jeg be en liten bønn nå:

Kjære værgud, jeg ønsker så at det kan være sol og fint vær på vår bryllupsdag. Det hadde vært så innmari koselig, men skal ikke være stor forlangende, så oppholdsvær er også greit. :5:

Lykke til alle sammen, og lykke til med værguden :)

Skrevet
Jeg trenger noen beroligende ord.....hehe.

Trodde jeg hadde alt under kontroll, - men under møte med presten forrige uke, fant jeg ut at det var lurt med et kirkeprogram. Så nå måtte jeg begynne med det...

Har ikke hatt prøvetime hos frisøren, da han mente at der ikke var nødvendig. Jeg godtok det fordi han er meget annerkjent bryllupsfrisør. Men, - kjenner jeg blir usikker pga jeg ikke vet hvordan frisyren blir.

Har heller ikke hatt prøvemakeup.....-av samme grunn...

Husker jeg bryllupsløftene???

Blir sangen jeg har laget grei å synge under maten??

Kommer alle barn til å oppføre seg??

KOMMER DET TIL Å REGNE??? Kjenner at det er været som stresser meg mest...

Kommer vi og fotografen til å bli enige når fotograferingen er i gang??

osvosv.......

Skjønner dere, eller?? Er det flere som har det slik...? :fnise:

ja jeg skjønner godt hva du mener!

har tenkt akkurat det samme selv i det siste. jeg hadde derrimot prøvetime til frisøren for litt over en uke siden, å det beroliget meg gaske mye..det datt liksom ut av bekymrings-listen! make-up har jeg ikke prøvd, men det skulle gå lett pga enkle fargr, så det uroer meg ikke så mye. ang vær å fotografering..jaja..det får gå som det går. det jeg bekymrer meg om er kirken.. jeg gruer meg så mye at det gjør vondt. å uvissheten om hvordan daen blir..det er helt ødeleggende. men vi får krysse fingrene å satse på at dagen vår blir bedre enn vi noen gang. og det som går galt..vel..vi har jo de meget spesielle rundt oss som trår til å gjør sitt beste for at vi ikke skal legge merke til det;)

Skrevet

Nå er jeg (trådstarter) gift!!

Selvfølgelig hadde jeg ingen grunn til bekymring. Hår og sminke var perfekt, sola skinte og gjestene koste seg. Alt var bare helt fantastisk!!!!

Gled dere, kommende bruder. Herved overlater jeg forumet til dere. Nå er jeg frue så da får jeg finne andre fora.

:klemmer:

Skrevet

Ehh, jeg stresser...(litt) :jepp:

For jeg har igjen en del enda..

Smoking til mannen

--------

Hvis du har så mye igjen syns jeg jammen gubben burde klare å fikse smokingen sin selv.

Jeg gifter meg om en drøy uke, og har masse småtteri igjen:

servietter, lys, skal jeg ha strømpebukse eller ikke, blomster i lokalet, hvemskal bake kakene, kjøpe inn alkohol,skrive ut sangene (måtte kjøpe printer igår fordi den gamle streiket). Tenke ut hva vi skal ha i de berømte kurvene på toalettene.... og sikker mye mye mer... grøss og gru.

Og været har jeg ikke engang tenkt på! Så langt har jeg ikke rukket å komme enda, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...