Gå til innhold

Min prøvetid:)

Butterfly87

Anbefalte innlegg

Nei.. det blir vår første :) når det blir at h*n kommer da.. :) men det kan jo enda ta litt tid.. :) for alt vi vet.. :)

Liker ikke den tida det kan ta,vill at vi skal få NÅ,hehe!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra, i mårn reiser vi til Oslo for og hente vår nye bil :reise:

Gleder meg masse:)

Skal på IKEA som er skikkelig stort for nordlendiger,hehe:)

Og skal shoppe masse i Oslo :shoppe: gøy å gå i butikker vi ikke har her:)

fikk i dag vite at ei venninne av meg er :gravid: og hun var skikkelig lei seg, for hun var for langt på vei til og ta abort!!!

blir så forbannet, her prøver man alt som prøves kan, og er like skuffa vær gang man ikke har klart bli gravid, så klarer andre dra på byen og ha en one night stand og få det til lett som bare det, og så attpåtil være lei seg for det!!!! :murvegg:

Blir så frustrert!!!! :sur:

Hun kom frem til at det kom nok til og gå bra, at det måtte bare d, så får vel prøve støtte best mulig opp!

syntes hun er utrulig heldig jeg da...

Ellers har jeg vaska masse klær i dag,rydda og vaska, så det blir deilig komme hjem til ett reint og ryddig hus :husarbeid:

Så er det vel bare ta kvelden, må jo opp ca fem i mårn,ta første flyet,GLEDER MEG!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit
Hurra, i mårn reiser vi til Oslo for og hente vår nye bil :reise:

Gleder meg masse:)

Skal på IKEA som er skikkelig stort for nordlendiger,hehe:)

Og skal shoppe masse i Oslo :shoppe: gøy å gå i butikker vi ikke har her:)

fikk i dag vite at ei venninne av meg er :gravid: og hun var skikkelig lei seg, for hun var for langt på vei til og ta abort!!!

blir så forbannet, her prøver man alt som prøves kan, og er like skuffa vær gang man ikke har klart bli gravid, så klarer andre dra på byen og ha en one night stand og få det til lett som bare det, og så attpåtil være lei seg for det!!!! :murvegg:

Blir så frustrert!!!! :sur:

Hun kom frem til at det kom nok til og gå bra, at det måtte bare d, så får vel prøve støtte best mulig opp!

syntes hun er utrulig heldig jeg da...

Ellers har jeg vaska masse klær i dag,rydda og vaska, så det blir deilig komme hjem til ett reint og ryddig hus :husarbeid:

Så er det vel bare ta kvelden, må jo opp ca fem i mårn,ta første flyet,GLEDER MEG!! :danse:

åå! :) det blir arti med tur da! :) er kjempe hærlig å komme litt unna! :)

skjønner hva du mener når et gjelder veninner som får det til på no time! (men ikke helt med det at barnet ikke er så ønsket da.. det er jo litt trist.. men det går nokk bra skal du se :) )

har for ikke så lenge siden vite at en også en av mine venner har klart det! hyggelig for de! meeeen.. det er litt irriterende når det ikke var meningen og at de liksom ikke har "jobbet" noe for å få det til.. men slik er naturen.. :/

Ha en kjempe fin tur til Oslo! :) kos deg masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå! :) det blir arti med tur da! :) er kjempe hærlig å komme litt unna! :)

skjønner hva du mener når et gjelder veninner som får det til på no time! (men ikke helt med det at barnet ikke er så ønsket da.. det er jo litt trist.. men det går nokk bra skal du se :) )

har for ikke så lenge siden vite at en også en av mine venner har klart det! hyggelig for de! meeeen.. det er litt irriterende når det ikke var meningen og at de liksom ikke har "jobbet" noe for å få det til.. men slik er naturen.. :/

Ha en kjempe fin tur til Oslo! :) kos deg masse! :)

Så enig,så enig... Men d blir vel sånn at når hun får fordøyd det litt, å faktisk kanskje føler det på kroppen, så blir kanskje det lettere for henne:)

Hun er vel mest redd for at hun ikker får kroppen sin tilbake (hun er den typen som sku adoptere når hun var 40 og ferdig med livet som hun selv sier) for og ikke ødelegge kroppen sin.. HALLO!!!

Men trur faktisk at det kommer til og gå kjempefint, hun vurderte overhode ikke gi barnet fra seg, hun skulle ta ansvaret, og det er jo en slags start bare det:)

Tusen takk, ha en fortreffelig helg (litt tidlig,men helg nå for min del) :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på tur til Oslo og IKEA :) :) Og ikke minst med nye bilen !! Gratulerer :) Har nettopp henta ny bil fra Oslo vi også :fnise:

Hvilken bil har dere kjøpt ?

Endret av Ann78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på tur til Oslo og IKEA :) :) Og ikke minst med nye bilen !! Gratulerer :) Har nettopp henta ny bil fra Oslo vi også :fnise:

Hvilken bil har dere kjøpt ?

Syntes nesten Ikea var det beste med hele turen,thihi:)

å litt VARME!! Når vi kjørte inn mot Tromsø i dag,viste d hele 2 plussgrader, og "fare for frost"tegnet lyste,hehe:)

Vi har kjøpt en Volvo V50 2007 mod:)

Enn dere da?

Takk:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vare turen over ,vi er vel hjemme og det er mange ikeavarer, og en ny bil og:)

Gikk på barnas ikea, og fant ut at "den skal vi ha, og den skal vi ha,og den skal vi ha" nrå den tid kommer:) Samboeren min fant ut at jeg kom til og kjøpe alt som kjøpes kan, og at det kom til og bli en dyr greie,hehe:)

Men skal sies han er skikkeli ivrig han å nå:) Jeg har sagt at får vi en jente skal vi ha skikkelig prinsesse rom, og tru meg, der kunne ikea bidra godt!:)

Han var rimelig negativ over mine ville planer om og ha en vegg lys lys rosa, og resten som nå, lysebeige, men fikk han med på d, om vi kunne lage fotballrom om vi fikk en gutt og det er greit vel,hehe:)

Sverige er forøvrig mye billigere på barneutstyr, i alle fall der vi så, så kan være man drar dit og handler,hehe:)

Har ellers brukt veldig mye penger på turen,hehe :shoppe:

Handla MASSE i Oslo, sko,veske,klær,belter +++ gikk noen tusen lapper på ikea, og ble handla det man handler på harrytur i sverige:P hehe:)

Kjempefornøyd med bilen, min samboer står og vasker den allerede, så han er i alle fall stolt :skratte:

ting er bedre, kvalmen etter de tabelettene har virkelig avtatt, kjenner nesten INGENTING, så det er kjempegodt!!:) Får oss masse :sengekos: Hihi:)

Siden jeg trur(har vel funne ut at jeg har hatt mensen egentlig,forspurt meg litt, og det trenger jo ikke blø så mye jeg trodde,så det var nok d) jeg har hatt mensen, så må vi bare kjøre på nå:) skal prøve få meg vær dag, siden jeg ikek har aning på når min EL melder sin ankomst, så han får bare henge i:) hehe!

I alle fall når han er hjemme, er borte med jobben man-tors ca vær uke før tida. men d får være d siste vi gjør før han drar, og første når han kommer hjem,hihi:)

Har fått EL-tester og termometer i posten nå når vi kom hjem, så må vel prøve finne ut hvordan dette Temperaturmetoden fungerer.

Har en følelse at jeg kanskje ikke blir få det til og funke helt!

Men nå skal vi kjøre og vise frem bilen til mine foreldre,sambo står og tripper og er spent på hva pappa kommer til og si,hehe:)

Sol og fint her i dag, selv om det ikke er for varmt, men vet jo hvor man bor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå! :) så morsomt at dere har (om jeg kan si) planene klare for når h*n kommer! :)

Hihi,ja greit være forberedt, selv om jeg trur det bynne bli en sykdom,denne endeløse planleggingen :kaklehone:

Men ikke vær dag vi nordlendinger er på ikea, å ikke minst barnas ikea, da må man jo få lov og drømme :hoppe:

Alt bra dær?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit
Hihi,ja greit være forberedt, selv om jeg trur det bynne bli en sykdom,denne endeløse planleggingen :kaklehone:

Men ikke vær dag vi nordlendinger er på ikea, å ikke minst barnas ikea, da må man jo få lov og drømme :hoppe:

Alt bra dær?=)

Alt står bra til vettu! :) har jobbet i helga :) og endelig fått feriepenger og lønn! :) det gjorde godt i pengboka det ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig dag,hehe:)

Vært så dårlig og kvalm av di tabelettene, økte dosen igår, som skal gjøres med en ukers mellom rom! Om to uker er jeg der jeg skal være, så satser på at ting blir bedre da:)

Leste at det hjalp om drikke farris når man var kvalm, og det prøvde jeg i dag, og d funka kjempebra:) så nå hamstres det farris! :perebrus:

Gjort lite i dag pga formen, men i mårn bynner jeg og jobbe igjen etter å ha vært sykemeldt i en mnd grunnet en operasjon, å GJETT om jeg gleder meg!!:D:D

savner jobben veeeldig, så blir stor opptur og få bynt å jobbe!

Jobber på en "frukrbar" plass, 5 gravide der, så må jo dit å få litt babystøv :danse:

Hadde besøk av mi lille prinsesse i dag, som jeg er gudmor til, såå trivelig:)

I mårn ska jeg og hun dra i stallen,noe vi begge ser fram til:)

Hun er bare gull :hjerter_rundt: I mårn tenker jeg at jeg skal starte og tempe, men har jo ca ikke aning:S Har jo hatt mensen i noen få ganger i mitt liv,så er jo til og med usikker fra når man regner at syklusen liksom har startet :sjenert: Føler meg veldig dum... Men skal nå prøve, å satse på at sambo er veldig villig, så vi får til masse :sengekos: og pute under rumpa! hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille snille gutten min:)

i går var jeg hos ei venninne på vår faste "jentedag",tirsdag! da benker vi oss forran tven med motepoliti, ungemødre å alt anna "jentegreier" på tv, å topper det med private practise!(I vente på at Greys skal komme tilbake:D)

Samboeren min ringte tre ganger,spurte hvordan dato jeg fikk mensen, når jeg kom hjem , og at jeg ikke måtte bli så lenge!hehe:)

Når jeg kom hjem,hadde han tent lys, satt på madrugada sin siste plate,helt lavt, å fortalte at han hadde sett på en EL kalkulator at jeg sku ha el ca 4 juli om jeg hadde en gjennonsmittssyklus( vi aner jo ikke,fordi jeg har nettopp hatt min første mens på ett år)

Han hadde og lest at hans bidrag kunne leve noen døgn, så hvis vi hadde oss i går, så måtte vi ha oss igjen på torsdag, for det var greit å spare seg litt.. Søøøtingen:D Han har aldri vist slik interesse, han gleder seg og vil ha barn, men har liksom ikke gjort tiltak på denne måten,annet en å være med på :sengekos: Hihi!

Men det er jo ikke helt meg at noe skulle gå så lett som dette,hehe! har sikkert ikke eggløsning, å får mest sannsynlig ikke mens nå igjen når jeg skal ha, det er mer meg!

men håper håper!

Er så rørt over hva han gjorde!! han er IKKE av dn typen som liker vise sine romantiske sider, så var mildt sagt overraska :hjerter::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneBerit
Han glimter til i blandt,thihi:-)

det er skjeldent at det skjer slike ting hær i huset ja..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig kjære du hadde da :love:

Kanskje jeg skulle fått min kjære til å lese litt her inn så kanskje han får noen ideer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei hei

Ønsker deg masse lykke til. Og håper det ikke tar lang tid :) .

Kjekt å ha en på egen alder (nesten) her inne. Vi er også slik som dere; eier hus og stasjonsvogn og hele pakka... bare babyen som mangler...

Men den kommer nok når den skal!! :)

Har nettop laget meg dagbok her jeg også, så du får titte innom hvis du vil!!

Lykke til :-)

Hilsen Karamella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...