Gjest 1ED415 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Visste ikke hvor ellers je kunne skrive dette.. så da bare begynner jeg. JEg begynte på p-pillen for ca 4-5 dager siden. Jeg er helt elendig med å ta piller, men har klart å ta den i 8-9 tiden. I allefall før 10. En dag glemte je meg, men tok den med en gang jeg kom på det. Jeg begynte også på pillen utenom mensen. Lurer på om jeg har ødelagt alt nå, eller kan jeg bare fortsette.. Og hvor lang tid kan det går før jeg kan ha sikkert samleie? Takker for svar!
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Kropp og helse hadde nok vært en grei plassering Når du begynner utenom mens er det 7 til 21 dager før de er "sikre". Gikk du over 36 timer mellom pillene når du glemte den? I såfall er det nye 7 til 21 dager. Samme opplegg om du har mageproblemer, tar antiboitika og en haug andre medisiner, eller gjør noe annet som kan ødelegge opptaket. Og går ut fra at du vet at du aldri er 100 % sikker Det er alt fra en av 13 til en av 300 som blir gravid pr år, alt etter hvor nøye de er.
Gjest Gjest_Chris_* Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Kropp og helse hadde nok vært en grei plassering Når du begynner utenom mens er det 7 til 21 dager før de er "sikre". Gikk du over 36 timer mellom pillene når du glemte den? I såfall er det nye 7 til 21 dager. Samme opplegg om du har mageproblemer, tar antiboitika og en haug andre medisiner, eller gjør noe annet som kan ødelegge opptaket. Og går ut fra at du vet at du aldri er 100 % sikker Det er alt fra en av 13 til en av 300 som blir gravid pr år, alt etter hvor nøye de er. Ahh... kropp und helse.. ser man det. Hehe.. da vet jeg det til neste gang! Nei, det var bare rett etter jo egentlig. Ikke 36 timer. Så er safe på den siden.. Nei, 100% sikker er man aldri. Men det er nå bedre med piller enn ingenting:) Tusen hjertelig takk for svaret,da! Satt pris på det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå