Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis man har noen litt slitte 7-er stoler fra Arne Jacobsen, går det an å få de pene i lakken igjen? Hvordan gjør man dette? Er det dyrt?

Kan man da eventuelt bytte farge?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kontakt et billakk verksted for å få et veldig fint resultat. De vil gi deg en ca pris. Da kan du velge den fargen du vil;)

Skrevet

Om du tar kontakt med en forhandler, kan de gi deg pris på å få stolene sendt til Fritz Hansen for omlakkering. :) Jeg hadde ikke tatt sjansen på å la noen andre lakkere dem!

Skrevet
Om du tar kontakt med en forhandler, kan de gi deg pris på å få stolene sendt til Fritz Hansen for omlakkering. :) Jeg hadde ikke tatt sjansen på å la noen andre lakkere dem!

Hvem mener du med noen andre? lakkverksteder er ihvertfall profesjonelle og de gjør mange slike jobber. Lakking er ikke noe hokus pokus. :)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Det der syntes jeg hørtes fryktelig dyrt ut egentlig. Så dyrt at det kanskje ikke lønner seg i noe særlig grad?

Men jeg lurer på hvor mye de tar for det på lakkverksteder. Hm..

Skrevet

Vel, jeg har kanskje et litt annet forhold til originaler enn andre... Klart lakkverksteder er flinke, men jeg vil jo såklart ha original lakk på mine originale møbler ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...