Sekretæren Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Sitter her og funderer på forlover, hvem nå det skal være... Har et par venninner jeg kunne tenke meg, men har også en veldig god kamerat som hadde vært en god kandidat. Og så kom jeg til å tenke på.... Må brudens forlover være en dame?? Jeg har egentlig aldri fundert over det, før jeg sitter og skal velge selv. Kameraten min er en jeg setter minst like stor pris på som mine venninner, og vi har kjent hverandre siden barnehagen. Dvs i over 23 år. Hehe, nå kom jeg på at jeg er gammel og... :gjeiper: En annen ting... noen som har vurdert noe annet enn brudevals? Som f.eks en brudetango? Eller cha cha cha? Min kjære er en meget god danser, en allsidig sådan, og vurderer et pot-purri... om man kan si det om dans. Vel... Bare lurte
Rivella Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Så lenge forloveren er over atten år, kan du velge akkurat hvem du vil. Mann, dame, ung, gammel. Det som føles rett for deg . Og heia potpurri! Kan dere danse, så synes jeg virkelig dere skal vise det frem!
Saeria Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Klart du kan ha kompisen din, og en pot-pourri er jo bare sprekt og morsomt.
Dragonlady Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Kusinen min og mannen hennes danset en knallstilig brudesalsa i stedet for vals... *skulle ønske jeg kunne danse*
Sjefs-snipa Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Selvsagt kan du velge både mannlig forlover og utradisjonell dans! Selv hadde jeg kvinnelig forlover og vals - men det var bevisst i og med at jeg er veldig tradisjonell av meg! Ikke la andre "presse" tradisjonene over hodet på deg!! Selv om du sikkert vil få noen "hevede øyenbryn" på eldre slektninger - må du bare tenke at det er din dag og at du er i din fulle rett til å gjøre den mest mulig perfekt! Lykke til!!
~Minni~ Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Mannen min hadde kvinnlig forlover så det er klart du kan ha mannlig
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 En gammel venninne av meg hadde mannlig forlover. Gikk så bra så! Og sprek dans er jo bare helt sjeft! Hadde vært gøy å være flue på veggen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå