Gå til innhold

Tatt på fersken

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ellen Marie_*
Skrevet

Typen min "fersket" meg i å kose med meg selv i kveld. Jeg trodde han var ute en tur. Jeg syntes det var litt flaut men han bare syntes det var morsomt. Første gang jeg har blitt knepet. Tror jeg da.

Er det mange som har blitt "tatt på fersken" ? Er det helt greit eller litt pinlig ?

Selv synes jeg vel det er mest søtt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, så gøy! Må bare spørre, joinet han? ^^

Har faktisk aldri blitt tatt på fersken i noen seksuell aktivitet jeg, selv om det har vært noen close calls :gjeiper:

Skrevet
haha, så gøy! Må bare spørre, joinet han? ^^

Har faktisk aldri blitt tatt på fersken i noen seksuell aktivitet jeg, selv om det har vært noen close calls :gjeiper:

Nei, han begynte bare å le. Skjønner han godt jeg. Lå på sofaen med bena til værs og begge sidene av snekkerbuksa kneppet opp. Må ha vært litt av et syn og det gikk jo ikke akkurat an å nekte for at jeg gjorde det jeg gjorde heller.

Han tilbød seg å gå ut slik at jeg kunne gjøre meg ferdig men det ble liksom ikke det samme. Kan hende det blir en tre fire dager til neste gang og da skal jeg være sikker på at jeg er helt alene.

Neste gang jeg bruker samme buksa får jeg vel et par syrlige kommentarer om hva jeg har tenkt å gjøre regner jeg med. Men det er helt greit det.

Han innrømmer at han onanerer han også. Har litt lyst til å ferske ham. Håper han er sporty nok til å sørge for å bli tatt en gang. Det hadde vært gøy.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Du runket. Han så det. So what?

Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet
Nei, han begynte bare å le. Skjønner han godt jeg. Lå på sofaen med bena til værs og begge sidene av snekkerbuksa kneppet opp. Må ha vært litt av et syn og det gikk jo ikke akkurat an å nekte for at jeg gjorde det jeg gjorde heller.

Han tilbød seg å gå ut slik at jeg kunne gjøre meg ferdig men det ble liksom ikke det samme. Kan hende det blir en tre fire dager til neste gang og da skal jeg være sikker på at jeg er helt alene.

Neste gang jeg bruker samme buksa får jeg vel et par syrlige kommentarer om hva jeg har tenkt å gjøre regner jeg med. Men det er helt greit det.

Han innrømmer at han onanerer han også. Har litt lyst til å ferske ham. Håper han er sporty nok til å sørge for å bli tatt en gang. Det hadde vært gøy.

Sukk.. skulle ønske det var meg som ble oppdaget på den måten..

Skrevet
Sukk.. skulle ønske det var meg som ble oppdaget på den måten..

Det var litt flaut også. Jeg var godt i gang og merket ingen ting før han stod i rommet. og da var det liksom litt sent å nekte. Han ertet meg litt og jeg visste jo ikke helt hva jeg skulle si heller. Men når jeg begynte å knappe igjen siden av buksa sa han at jeg bare kunne fortsette. Men det ble litt feil for meg.

Tror han sover nå. Men har ikke lyst til å bli knepet en gang til så det blir nok ikke noe kosing selv om jeg egentlig har litt lyst også. var litt frustrerende å ikke bli ferdig.

Skrevet

Har aldri blitt ferska mens jeg har holdt på alene, men ble skikkelig ferska første gangen jeg hadde sex. Forferdelig flaut, og klarte ikke se personen som buste inn på rommet, slo på flombelysninga og begynte å kjefte inn i øynene igjen etter det... :flau:

Gjest Gjest- Jan
Skrevet
Det var litt flaut også. Jeg var godt i gang og merket ingen ting før han stod i rommet. og da var det liksom litt sent å nekte. Han ertet meg litt og jeg visste jo ikke helt hva jeg skulle si heller. Men når jeg begynte å knappe igjen siden av buksa sa han at jeg bare kunne fortsette. Men det ble litt feil for meg.

Tror han sover nå. Men har ikke lyst til å bli knepet en gang til så det blir nok ikke noe kosing selv om jeg egentlig har litt lyst også. var litt frustrerende å ikke bli ferdig.

Talentløst å le av dette! Jeg hadde hjulpet til.. Hærlighet!

-Jan

Gjest Gjest
Skrevet
Talentløst å le av dette! Jeg hadde hjulpet til.. Hærlighet!

-Jan

Haha. Det samme tenkte jeg, hvis typen min bare hadde ledd og gått hadde jeg blitt mer enn en smule fornærmet og irritert. Heldigvis ville ikke noe sånt skjedd her i gården (at han hadde gått altså, å bli fersket kan nok fort skje...).

Skrevet

Så rart at han ikke ble med, det hadde min helt sikkert gjort... :hoho:

Skrevet

Det kom for brått på og vi ble litt for flaue begge to. Holdt på ganske skikkelig også. Jeg synes det er litt pinlig at jeg onanerer og vil helst ikke at han skal finne det ut.

Hvordan reagerer dere andre når dere blir tatt på fersk gjerning ?

Gjest Gjest
Skrevet

Har heldigvis ikke hatt det problemet. Hadde blitt utrolig flau hvis der hadde skjedd. Spesielt hvis han hadde ledd!

Jeg ser ikke problemet. Du runket. Han så det. So what?

Det er en jente det er snakk om. :P Jenter RONKER ikke, haha.

Skrevet

Tror jeg hadde blitt skikkelig snurt om kjæresten min ikke tok over og fullførte det jeg hadde begynt, om han fersket meg slik.

Gjest Koala
Skrevet
Tror jeg hadde blitt skikkelig snurt om kjæresten min ikke tok over og fullførte det jeg hadde begynt, om han fersket meg slik.

Jojo, men seksualitet bør jo først og fremst være frivillig da. Kanskje han ikke hadde lyst og da må man jo ikke.

Skrevet

Enig! Hadde min fersket meg, hadde han blitt helt vill og garantert endt opp med :sengekos:

Skrevet
Jojo, men seksualitet bør jo først og fremst være frivillig da. Kanskje han ikke hadde lyst og da må man jo ikke.

Nå mente jeg vel helst at om han ikke fant det opphissende å se meg i en slik situasjon, så hadde jeg syntes det hadde vært litt pussig - jeg hadde blitt veldig opphisset av å ferske ham...

Skrevet
Nå mente jeg vel helst at om han ikke fant det opphissende å se meg i en slik situasjon, så hadde jeg syntes det hadde vært litt pussig - jeg hadde blitt veldig opphisset av å ferske ham...

Hadde vel ikke så veldig lyst på hjelp akkurat da. Tvert imot var det så flaut at jeg holdt på å dø på meg. prøvde å kneppe igjen buksa og late som ingenting og vri meg rundt på magen i omtrent et halvt sekund før jeg skjønte at det ikke gikk. Må ha sett temmelig komisk ut så jeg skjønner jo at han begynte å le.

Ville vel helst være i fred akkurat da da, men det beste hadde vel vært om han ikke hadde kommet i det hele tatt.

Er som sagt ganske flau over at jeg masturberer. Er derfor jeg pleier å ha litt klær på meg også. Gjør det aldri naken. Snekkerbukse er ellers greit for da kan man kose litt uten at det synes for godt og den detter heller ikke ned når man knepper opp.

Skrevet

Å onanere er helt naturlig og grunnlaget for et vellykket sexliv - det er nemlig viktig å kjenne sin egen kropp når man skal være sammen med en annen, slik at du kan ta ansvaret for egen nytelse.

Jeg snakket uansett ut fra eget perspektiv - og hvordan jeg ville reagert og hadde forventet at kjæresten min kom til å reagere.

Skrevet
Å onanere er helt naturlig og grunnlaget for et vellykket sexliv - det er nemlig viktig å kjenne sin egen kropp når man skal være sammen med en annen, slik at du kan ta ansvaret for egen nytelse.

Jeg snakket uansett ut fra eget perspektiv - og hvordan jeg ville reagert og hadde forventet at kjæresten min kom til å reagere.

Du får sørge for å bli "knepet" selv da neste gang Suzy.

Sånn i ettertid var det faktisk ganske morsomt. Tør ikke helt gjøre det så åpenlyst igjen foreløpig riktignok. Har imidlertid fantasert om å småkose litt på et halvoffentlig sted men bare hvis jeg er helt sikker på at ingen ser det. Kanskje bakerst i en halvtom leddbuss eller noe slikt. Tror ikke jeg tør det.

Skrevet

Skjønner at du blir flau. Onanerer selv foran partner og har ingen problemer med det. Det tenner begge parter....men av og til er det deilig å gjøre det alene i ro og fred...og da vil jeg ikke forstyrres. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...