Sina Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 jeg er ei jente som er veldig glad i sex og veit å kunne kose meg hvis jeg vil Og må innrømme at i singleperioder så kan jeg være ganske aktiv MEN, når jeg møter en gutt jeg virkelig liker og kanskje blir forelsket i, ja og selvfølgelig da har veldig lyst på (men da på en annen måte) så er jeg mye mer tålmodig og er ikke så ivrig etter å få action i senga med en gang. Er det flere som er sånn? Er jo klart at da er det noe helt spesielt men en man er forelsket i, men da er jo også lysta litt større.. bare noen tanker jeg har gjort meg hvertfall. Er det mange av dere som venter så og så lenge bevisst med å ha sex med en ny kjærste/flamme? Eller kommer det ann på liksom? Huff ble masse surr detta. lurer bare på hva tenker om det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2003 #2 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg venter ikke lenger enn jeg må. Det betyr ved første mulig anledning. Med min nåværende kjæreste tok det noen uker. De første gangene traff vi hverandre ute, men så ble jeg invitert hjem til ham på ost og rødvin og da var det gjort :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #3 Del Skrevet 22. mai 2003 vi hadde sex andre daten - var det ikke for mensen hadde jeg tatt initiativ til sex på første - er man sammen, så er man sammen men det er nok ikke så dumt å vente litt, bare for å lage litt spenning... eller mystikk rundt det, så hvis jeg hadde vært lurere...men nå har ikke jeg ons, da som single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 22. mai 2003 har ikke ONS jeg heller.. Har elsker(e) (ikke flere samtidig.) har da LITT grenser! Men jeg har lagt merke til at det skjer automatisk liksom. Jeg utsetter ikke med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 22. mai 2003 #5 Del Skrevet 22. mai 2003 Han jeg er sammen med nå - ble jeg sammen med første kvelden, og flyttet raskt sammen etterpå. Han forrige - ett år, nesten, med dating osv. Vi var venner, ville ikke ødelegge vennskapet med sex, og ville ikke ta sjansen på å bli avvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #6 Del Skrevet 22. mai 2003 Ja, for meg er det omtrent hellig å ha sex med den jeg er forelsket i...Først når forelskelsen har lagt seg at jeg klarer å tenke på sex, og å gjøre det....Sex er ikke noe jeg først og fremst forbinder med kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sebastian Skrevet 27. juli 2003 #7 Del Skrevet 27. juli 2003 Hmmm... Har søkt litt frem og tilbake i innleggene her inne på KG, og sett mye interessant. Men så var det det at jeg er gutt... Og da blir man litt forvirra... Er det vanlig å ha one night stands hos dere jenter? Har noen kamerater som tar med seg damer hjem etter byturen nesten hver eneste helg, og jeg skjønner meg absolutt ikke på dem. Har ikke sansen for ons... De er liksom ikke interessert i å binde seg til en kjæreste sier de, men jeg bare lurer på om de noen gang blir det? Høres nesten ut som en liten tendens til å være utro spør du meg, når du savner "spenningen" med å sjekke opp dame på byen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juli 2003 #8 Del Skrevet 28. juli 2003 Oops, første natten han lå hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #9 Del Skrevet 28. juli 2003 Min samboer og jeg hadde sex første dagen vi møttes. :oops: Jeg hadde bestemt meg for å vente etter å ha brent meg noen ganger, men neimen om jeg klarte å holde meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 31. juli 2003 #10 Del Skrevet 31. juli 2003 Det er en altfor enkel sak å få dere i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 31. juli 2003 #11 Del Skrevet 31. juli 2003 Min mann og jeg var elskere før vi ble kjærester.. Tidligere forhold har variert en del. Alt fra første dagen til etter 3 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 31. juli 2003 #12 Del Skrevet 31. juli 2003 Det er en altfor enkel sak å få dere i seng. Sikker på at det ikke er vi som får dere i seng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå