*Mocca* Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Vil anbefale en nettside; Aldri-Alene Man treffer andre personer av begge kjønn som sliter med forskjellige former for psykiske vansker... fra milde til alvorlige problemer. Der er det positivt og støttende, råd og tips i behandlingsapparater ol. vite hvordan andre takler det, vite at man ikke er alene... Gi og få støtte.
Gjest tidligere bruker Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Nei, ikke regestrer dere på www.aldri-alene. Jeg var bruker på det forumet i ett år også ble jeg kastet ut av forumet fordi jeg var altfor depremert og hadde angst. De sa at jeg ikke tok imot noen positive tilbakemeldinger ol. men når man er depremert så er det ikke alltid lett med positive ting. Så ikke regestrer dere på det forumet. Dere blir kastet ut hvis dere er for negative. Jeg fikk ivertfall økt angst og depresjon etter at jeg ble kastet ut fordi det gikk sånn innpå meg psykisk å bli kastet ut av et forum. Det gjør så vondt innvendig, langt inne i hjertet å bli kastet ut. Også heter forumet aldri alene, og jeg ble ivertfall alene når jeg ble kastet ut
Gjest *smak* Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Huff det hørtes vondt ut å bli kastet ut av et forum når en sliter med angst og depresjoner. Man er jo generelt negativ når man er deprimert så jeg skjønner ikke hvorfor du ble kastet ut. Gir deg en klem jeg
lillesky Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 (endret) (...) Endret 30. september 2008 av lillesky
*Mocca* Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 (endret) Sånn er det, man har forskjellige erfaringer. Jeg har hatt utelukkende positive erfaringer. Men siden er til for å få støtte, men også gi støtte. Det er et sted man deler for å komme seg litt opp fra tunge stunder, men man gir også tilbake til andre, men å la de vite at det finner bedre tider der ute. Trist at dere har dårlige erfaringer med siden... Jeg visste heller ikke at andre har anbefalt siden tidligere. Det at jeg tipset om denne siden, var igrunn for å forhåpentligvis hjelpe noen andre også. Man får også litt hjelp til ting man kan gjøre for å komme seg lettere gjennom hverdagen, tips om hva som kan gjøre det bedre, evt, verre. Endret 22. juni 2008 av *Mocca*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå