Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Skal hente kjolen min i Danmark. Og lurer på om noen av dere har hørt om noen som har blitt tatt for å ha "smuglet" en brudekjole? Til dere som også har henta kjole i Danmark: Pakket dere kjolen i en koffert eller bar dere den i en kjolepose? Er redd for at den blir krøllete i kofferten.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 (endret) Innhold slettet da det er i strid med reglene. Camilla (mod) Endret 22. juni 2008 av Camilla
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Ingen som har kjøpt kjole i Danmark?
Gjest Gjest_Moo_* Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg kjøpte kjole i Sverige, men vi var tre stk som hentet den, så pengegrensen var aldri et problem.
thumbalina Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg kjøpte kjolen min i danmark, men betalte i kassa i butikken der.. så da betalte jeg i alle fall mva til danmark... tenkte aldri på toll jeg... hadde kjolen hengende åpent i bilen.... tok hengeren på håndtaket i taket, slik at det ikke skulle bli for krøllete.... kjørte forbi tollere på vei hjem og ingen stoppet oss.....
Gjest Elfrida Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Hvis du har vært ute av Norge i minst 24 timer kan du ta med deg varer for 6000,- tollfritt. Så det spørs jo hva du betaler for kjolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå