Gå til innhold

Om du fikk sjansen...............................

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samme her!

Klemz fra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levd en gang til? Vil leve dette livet her først, og så finne noe annet å gjøre :P Ikke det at jeg ikke liker dette livet jeg har nå... :D

Tror på gjenfødelse, det kan ikke være meningen at vi skal være på denne jorden, puste, spise, elske og lære bare for å dø og ligge nede i jorden for å rotne? :-?

Gjest Anonumus
Skrevet

Ville gjerne levd en gang til... men endre på noe?? Det er jo mine erfaringer og opplevelser som gjør meg til akkurat den jeg er :) og jeg er fornøyd med det :)

klart jeg tror på gjenfødelse, har jo venner jeg er sikker på at jeg har vært sammen med i tidligere liv så her tviles det ikke engang :) :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg har lært av de feilene jeg har begått i dette livet, og tar med meg disse erfaringene underbevisst videre i neste liv, så kanskje...

Men det er vel for mye å håpe på... det er vanskelig nok å "ha lært" av sine feil i dette liv.

Likevel skulle jeg vel gjerne levet igjen, om jeg kunne få vært sammen med han jeg bor med nå, og de jeg er glad i, om jeg kunne bidratt til noe fornuftig et eller annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...