Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Har et par ukers tid hatt så verk øverst i ryggen, mellom skulderbladene på en måte..noen som har tips/råd etc? Eneste jeg føler hjelper er å gå. Å sitte/ligge gjør det bare verre..

Trener ganske mye, vet ikke om det kan ha noen sammenheng med det? Mye kondisjon, men mest tung styrketrening. Føler nesten det er verst dagen etter styrketrening på rygg.. Kan ikke skjønne om jeg skulle ha for mye belastning/feil teknikk, for jeg har trent slik ganske så lenge uten å få vondt..

Videoannonse
Annonse
Gjest gladlaks
Skrevet
Hei

Har et par ukers tid hatt så verk øverst i ryggen, mellom skulderbladene på en måte..noen som har tips/råd etc? Eneste jeg føler hjelper er å gå. Å sitte/ligge gjør det bare verre..

Trener ganske mye, vet ikke om det kan ha noen sammenheng med det? Mye kondisjon, men mest tung styrketrening. Føler nesten det er verst dagen etter styrketrening på rygg.. Kan ikke skjønne om jeg skulle ha for mye belastning/feil teknikk, for jeg har trent slik ganske så lenge uten å få vondt..

Gjest gladlaks
Skrevet

Jeg har også vondt øverst i ryggen til tider. Å sitte gjør da vondt, men å ligge går fint. Tror det kommer av litt uvante stillinger i jobben, jobber på en bolig for psykisk utviklingshemmede.

Det som ser ut til å hjelpe meg (bortsett fra å ikke jobbe) er å styrke kjernemuskulaturen når jeg trener. jeg er ikke så fan av pilates, men bruker en sånn slyngegreie som henger ned fra taket på treningssenteret. Fikk veiledning på ulike øvelser på denne. Det ser litt corny ut, men funker bedre enn andre ting synes jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...