Gå til innhold

Hvit pigmentforandring i ansiktet

Fremhevede innlegg

Gjest Tinyme
Skrevet

Jeg våknet i dag, gikk på badet, smurte meg med fuktighetskrem og blei stående å stirre på meg selv. Var noe som ikke var som det pleier. Over det ene øyebrynet har jeg fått en hvit pigmentforandring som er 3-4 cm lang og i underkant 1 cm bred.

Må si jeg har litt panikk for at dette skal spre seg til resten av ansiktet også. Har aldri hatt noe lignende før, og kan ikke se at jeg har fått det andre steder på kroppen.

Noen som vet hva dette kan være?

Jeg har googla litt, men vil gjerne høre fra andre som kanskje har noe erfaring med dette.

Av medisiner bruker jeg Somac, og har en periode nå brukt Canesten pga underlivssopp. Sluttet med p-piller (yasmine) for 3 mnd siden. Har ikke vært noe særlig eksponert for sol de siste 2 ukene, og har heller ikke brukt kosmetikk på det aktuelle området når jeg har solt meg tidligere i sommer.

Ellers kan jeg nevne at jeg har hatt et kjempeutbrudd av uren hud for en uke siden som jeg ikke finner noen åpenlys grunn til. Jeg har til vanlig mild uren hud, men dette utbruddet har vært ekstremt, har aldri vært så ille noen gang.

Skal så klart ta meg en tur til lege, men vil gjerne høre om noen har opplevd det samme eller har noen ideer om hva det kan være.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs Spot
Skrevet

Oii da...! Jeg har jo akkurat det samme problemet som deg ! har en flekk på pannen, tre som står som en trekant sammen på venstre kinnbein og tre på det andre kinnbeinet. føler meg så pen når jeg er ute men helt forferdelig når jeg er hjemme. (bruker ikke uhyre mye sminke heller:P) bruker solfaktor 50 , har veldig veldig ren hud (hatt det hele livet) uten kviser, spiser greit, har ikke hudsopp for da ville jeg klødd. Har laget liknende forum rett ovenfor din tror jeg,- den heter ''SOLEKSEM'' så hvis noen kommer på tips så leser jeg fra begge forumene.

deetta er aktuelt for meg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...