Gå til innhold

Begravelse


Silli

Anbefalte innlegg

barndomsveninnen min hang seg selv i forrige uke. ingen tegn til at noe var galt.

når jeg fikk høre om dette ble jeg helt stum, jeg har ikke ord ! det er så forfedelig trist :(

jeg skal selvfølgelig i begravelsen, så tenkte jeg å gå me en svar tunika og hvit tights og hvit jakke over..

er dette teit ? '

kanskje alt skulle vært svart ??

Endret av Silli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Gå i det du føler for.. men hvitt er kanskje litt dristig.. Gå i mørkt og behagelig og tildekket. Kanskje din venninne også hadde en favoritt farge som du kan mixe inn i "stilen" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes du godt kan gå i det du har tenkt. tror ikke så mange er så opptatt av hva folk har på seg i begravelse. ikke på samme måte som før iallefall. så lenge en ikke kommer i vikrelig glorete farger...

min kjære mamma døde for en måned siden og jeg hadde på meg ett sort/grått skørt og en pen lys bluse til og ett lilla skjerf, tror ingen tenkte noe galt av den grunn. lys lilla var mamma's favorittfarge så det var flere av oss som hadde litt lys lilla på oss. kistepynten hennes var også hvit og lilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest

Jeg ville ikke gått i så my hvitt..

når jeg er i begravelse har jeg alltid sorte klær på.. men det er jo en gammel tradisjon, så tror folk kler seg litt annerledes nå..

Men jeg har lært at man ikke går med korte skjørt å viser for mye hud, å kler seg i mørke duse farger..

men det må du jo kjenne på selv..

kanskje du kunne byttet ut tightsen eller jakka i sort, bare hatt ene delen i hvitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å bli en stund siden begravelsen nå, å jeg gikk i det jeg skrev her.. det var mange andre også som hadde sort å hvitt.

det var fint, men samtidig veldi trist .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...