Gå til innhold

les dette

Elisjeba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kløna

Ja, visst er det skremmende.. :(

Men jeg er ikke overrasket og har egentlig bare ventet på det. Synd man ikke kan snakke om dette her, for da ville det kanskje blitt litt mindre skremmende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Dette kom vel ikke som noen eh... bombe. Norge er uti med begge bena i Midtøsten konflikten så vi får nok smake raspa snart vi også, spm. er bare hvor de har planer om å slå til.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan ikke si at dere ble overrasket? Det er vår egen feil når vi absolutt skal blande oss i alt faen vi ikke har noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Minnie og Starie.....

Sånn går det når vi legger oss opp i ting vi ikke har noe med! :sinna:

Det var faktisk ventet fra min side,nå gjenstår det bare å se hva som skjer!

Barbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at vi fortjener dette da mener dere? :roll:

Oslo-avtalen? Innsatsen for fred i midtøsten?

elller er det

Mineryddingsarbeidet? At vi fjerner alle minene som er lagt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå ikke si at Norge har vært så pro-israelsk akkurat... Vi har vel vært mer elle mindre nøytrale, men litt mer på lag med Palestina slik jeg har oppfattet det.

Var ikke så veldig overraskende heller, men hvorvidt vi kan stole på det som sto i Dagbladet kan vi ikke vite... Bør kanskje sjekke flere kilder først. Litt småekkelt var det uansett.

Hva som gjør at vi fortjener det? De ser kanskje ikke at det er minerydding vi driver med, men bare at vi i det hele tatt deltar. Vi har jo også deltatt med bombefly...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorvidt vi kan stole på det som sto i Dagbladet kan vi ikke vite... Bør kanskje sjekke flere kilder først. Litt småekkelt var det uansett.

Eehh, du har kanskje ikke sett eller hørt nyheter idag? :) Det har i hvert fall gått ekstrasendinger på TV2 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Hjeeelp :( Misliker terror veldig sterkt, kan ikke vi bare leve fint i sammen da? nei nei... er vel ikke meningen det da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Danmark spekuleres det over om de har tatt feil av Norge og Danmark siden Danmark deltok i og støttet krigen mot Irak...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Nuvel, det som skjer det skjer er nå min umiddelbare tanke.

Dersom Al Qaida får oss alle til å skjelve av frykt på denne måten - ja da har de i utgangspunktet seiret allerede, og fått oss akkurat der de vil ha oss. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er så mange, foreløpig, som hverken skjelver av frykt eller instiller livet sitt på grunn av dette, men å ikke ta en trussel fra en organisasjon som Al Qaida alvorlig ville etter min mening være direkte dumt. Vi ser jo hva som har skjedd i verden på terror fronten siden 11. september og nå i løpet av de siste par ukene.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Selvfølgelig skal man ta en trussel fra AlQaida alvorlig - 11. september er et soleklart eksempel på hva som kan skje dersom en ikke tar det på alvor.

MEN - verden må finne en balansegang mellom frykt og forhåndsregler. Som nevnt tidligere, dersom frykten tar overhånd har AlQaida oppnådd det de ville, nemlig en hel verden i frykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at noen spekulerer på om det er fordi Norge har en kristen prest som statsminister at vi er med blant terrormålene... :forvirra:

Synes egentlig det høres litt søkt ut, men hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir det et paradoks når ordene "hellig" og "krig" blir plassert sammen... Sukk :roll:

Hvor er toleransen?

Suz :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...