fotografen76 Skrevet 20. juni 2008 #1 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har ved flere anledninger lagt merke til at jenter som både er ett og to hakk under en selv på "skjønnhetsskalaen" for å bruke det utrykket er de som er det mest kontaktsøkende på byen feks. Jeg har også fått bekreftet av andre kamerater som har det samme problemet. Kikker man seg rundt så ser man som regel at de fleste par er omtrent på samme nivå utseendemessig. Kombinasjonen pen jente med gjennomsnittlig mann, ser man mye oftere enn omvendt. Tror dette har med at vi menn/gutter har mange flere strenger å spille på når det gjelder å tiltrekke oss jenter. Feks: humor, status, sosial status, penger, erfaring, sjarm, ustråling etc. Jenter har stort sett bare utseende å spille på og kan ikke kompansere på lik linje med det menn gjør. Har ikke disse jentene selvinnsikt eller bare drømmer de seg bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 20. juni 2008 #2 Del Skrevet 20. juni 2008 Man kan jo omformulere noe av det du skrev i nest siste avsnitt. Det kan jo også være slik at jenter også har andre egenskaper enn utseende, bare at menn driter i de egenskapene Jeg kjenner faktisk ingen slike jenter, men jeg kjenner gutter som sikter for høyt. Det er ofte gutter som har vært heldige å fått tak i en jente langt over deres eget nivå tidligere, og som derfor ikke ønsker å ta noe "dårligere", selv om det strengt tatt er urealistisk å få noe bedre. Jeg har dog inntrykk av at jenter oftere er urealistiske enn gutter. Drømmer om et perfekt liv og blir aldri fornøyd med det de får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Del Skrevet 20. juni 2008 Hahah! Så alt jenter er verd kan måles ut i fra hvor pene de er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 20. juni 2008 #4 Del Skrevet 20. juni 2008 Kanskje litt janteloven ute og går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. juni 2008 #5 Del Skrevet 20. juni 2008 ...er alt jeg har å si om det innlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Del Skrevet 20. juni 2008 Lurer på hvor stor selvinnsikt ts har jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. juni 2008 #7 Del Skrevet 20. juni 2008 Min erfaring er helt omvendt. Jenter er mer realistiske i forhold til hvem de kan ha sjans på av menn. Menn prøver seg på absolutt hva som helst, uansett. Jeg skal ærlig innrømme at noen ganger har jeg tenkt for meg selv: Hvordan kan han tro at han har sjans på meg? Han ser jo ikke ut i måneskinn! Da spiller det ingen rolle hvor rik eller sosialt vellykket han er. Jeg høres sikkert blærete og arrogant ut når jeg skriver at jeg har sånne tanker, men jeg er hvert fall ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 20. juni 2008 #8 Del Skrevet 20. juni 2008 ROFLMAO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. juni 2008 #9 Del Skrevet 20. juni 2008 Du verden. *kjølig stemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 20. juni 2008 #10 Del Skrevet 20. juni 2008 Jøss, dette må jo tilsi at jeg er dødslekker, siden pene menn legger an på meg... og så jeg som trodde jeg hadde en sjarmerende personlighet og var midt på treet utseendemessig... :klø: Nei, jeg tror egentlig ikke at menn er så grunne at de bare går etter utseende og jeg tror rett og slett at det ikke er slik at menn er forfordelt når det gjelder kvaliteter som jenter/damer er ute etter. Det er nok ganske likt ja..men har man både et bra utseende, sjarmerende personlighet og masse penger, så kommer man jo garantert bedre ut av det enn folk som bare har en av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #11 Del Skrevet 20. juni 2008 Kanskje du tror du ser litt bedre ut enn du egentlig gjør? Kanskje de matcher deg perfekt på "skalaen"? HAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #12 Del Skrevet 20. juni 2008 Lille, søte, gale mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
han_ja Skrevet 21. juni 2008 #13 Del Skrevet 21. juni 2008 Vet du koffør det e sånn? Førrdi 95% av jente blir angrepe, eller kontakta av titalls+ håpløse eller vanlige gutta hver eneste gang de e ute. E det rart de blir lite kontaktsøkanes? De som tar kontakt får aldri respons fra folk _eller_ så like de å ta intiniativ sjøl stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 21. juni 2008 #14 Del Skrevet 21. juni 2008 Tror dette har med at vi menn/gutter har mange flere strenger å spille på når det gjelder å tiltrekke oss jenter. Feks: humor, status, sosial status, penger, erfaring, sjarm, ustråling etc. Jenter har stort sett bare utseende å spille på og kan ikke kompansere på lik linje med det menn gjør. Har ikke disse jentene selvinnsikt eller bare drømmer de seg bort? Jeg kan ikke svare for disse jentene/kvinnene, men min erfaring er at det også finnes kvinner som har andre egenskaper å spille på enn bare utseendet. Det vilel jo være trist dersm en pen kvinne ikke var mer enn bare pen, det samme med en pen mann: utrolig kjedelig dersom han kun er pen, og det var det. Jo eldre man blir, desto større krav stiller man til at en person ikke bare må være kjekk å se på, men den skal også kunne by på interessante, intelligente og morsomme vinklinger og vendinger, samtidig med integritet og ambisjoner for også sitt private liv. En vinglete og drømmende person scorer f.eks lavt hos enkelte. Jeg kjenner lite til den type jenter du beskriver, men det kan jo være interessant å høre hva mer du har å si om denne typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #15 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg høres sikkert blærete og arrogant ut når jeg skriver at jeg har sånne tanker, men jeg er hvert fall ærlig. Nei, du er ikke blærete eller arrogant. Den gjengen som skriver onelinere for å mobbe ts derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. juni 2008 #16 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har ved flere anledninger lagt merke til at jenter som både er ett og to hakk under en selv på "skjønnhetsskalaen" for å bruke det utrykket er de som er det mest kontaktsøkende på byen feks. Jeg har også fått bekreftet av andre kamerater som har det samme problemet. Kikker man seg rundt så ser man som regel at de fleste par er omtrent på samme nivå utseendemessig. Kombinasjonen pen jente med gjennomsnittlig mann, ser man mye oftere enn omvendt. Tror dette har med at vi menn/gutter har mange flere strenger å spille på når det gjelder å tiltrekke oss jenter. Feks: humor, status, sosial status, penger, erfaring, sjarm, ustråling etc. Jenter har stort sett bare utseende å spille på og kan ikke kompansere på lik linje med det menn gjør. Har ikke disse jentene selvinnsikt eller bare drømmer de seg bort? Herregud... HAHAHAHAHAH! Mener du virkelig det du skriver? Jeg regner egentlig med at det er tulleinnlegg men velger å svare som om det ikke er det. Det kan høres ut som du har et noe forvrengt syn på deg selv. Jeg ville sett meg i speilet og spurt meg selv: ER jeg virkelig så pen som jeg tror? Jeg håper virkelig du er det, for det kan høres ut som du kan være en mannlig versjon av de kvinnene du beskriver. Erfaring, sjarm og utstråling er i allefall ikke det første jeg ville mistenkt at fantes i store mengder. Replikk til din teori: Hvis man antar at det finnes omtrent like mange pene menn som kvinner, hvem er det da overskuddet med pene menn er sammen med..? Kanskje de mangler humor, status, sosial status, penger, erfaring, sjarm, utstråling etc..? Stakkars pene menn... De burde de jo hooke opp med disse stakkars pene kvinnene. Problem solved! Du burde gått en mil på byen i en kvinnes sko. I snitt blir man kanskje sjekket opp av tre-fire menn i løpet av en kveld. Og jeg kan love deg at de ikke lar sitt eget utseende diskriminere... Men de har mot. Det skal de ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotografen76 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 21. juni 2008 Sitter med en følelse av å ha truffet en ømt punkt hos noen av de jentene som roper høyest her. Tror neppe dere er en av de jentene som hadde kvalifisert seg til fotosenanse innenfor mine fire vegger ihvertall. Men lykke til skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 21. juni 2008 #18 Del Skrevet 21. juni 2008 Tror neppe noen av jentene her ville reist på fotoseanse innenfor dine fire vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #19 Del Skrevet 21. juni 2008 Morsomt at svarene her er så annerledes enn svarene i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=340456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. juni 2008 #20 Del Skrevet 21. juni 2008 Sitter med en følelse av å ha truffet en ømt punkt hos noen av de jentene som roper høyest her. Tror neppe dere er en av de jentene som hadde kvalifisert seg til fotosenanse innenfor mine fire vegger ihvertall. Men lykke til skal dere ha Hehe, flere ømme punkt ute og går her tror jeg. Var tilfeldigvis innom en tråd der du beskrev de fysiske trekkene til "drømmedama". Om du ikke vil fotografere henne slipper nok ikke jeg inn på fotosceansene dine heller for du beskrev så så si meg på prikken. Og jeg har kvalifisert hos andre fotografer før så jeg gråter vel ikke akkurat over det. At jeg i tillegg har hjerne nok til å ha skaffet meg en master og tjener en del hundre tusen får jeg bare bruke som et plaster på såret og være glad jeg kan falle tilbake på siden jeg ikke er så heldig at jeg får bli fotografert av deg.. Kan ha meninger, (samt humor, status, sosial status, penger, erfaring, sjarm, ustråling) selv om man ser bra ut. Men det skjærer jo litt med teorien din da.. Jeg ser jo det. Lurer litt på hva slags bilder det er du tar jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå