Gå til innhold

~Jersey on top~


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jersey

Her er jeg med generell dagbok under mitt alter ego. :blunke:

I dag har vært en ok dag. Jeg har for det meste ok dager, jeg. Noen ganger har jeg supre dager, og en gang i blandt har de supre dagene et lite innslag av kjedsomhet eller noe, bare for balansen sin skyld, antar jeg.

Har man bare supre dager blir nok livet litt kjedelig.

I denne dagboka kommer jeg ikke til å skrive om noen av mine nærmeste, kun litt om meg selv og noen av mine tanker, evt. noen få rapporter når jeg har trent.

Tenkte egentlig at dette kunne bli en slags treningsdagbok. Trenger et sted å "måle" fremgang og oppmuntre meg selv. Derav tittelen på dagboka! (Legg gjerne inn en dobbeltbetydning de som bare tenker koffert, det er jo også trening) :sjarmor:

@lfa og Omeg@ når jeg har bestemt meg for å innlemme trening i dagliglivet igjen, er motivasjon og standhaftighet. Uten disse, mine to kjære venner, kommer jeg nok ingen vei.

Og er det noe jeg hater så er det å ikke komme noen vei. Det er maks frustrerende.

Frem til i fjor høst trente jeg opptil 4 ganger i uka, nå har jeg begynt med 2 ganger i uka i mai. I juni øker jeg til 3.

Fast aerobic-dag på mandager, og sykling/styrketrening de andre 1-2 dagene. Som regel onsdag eller torsdag (og lørdag fra juni).

I morgen skal det trenes igjen.

Tar det på formiddagen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeei!

Jeg har også fått ny dagbok!

Og nå skal jeg jammen slette linken i profilen min også.

Trener du litt for meg også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jersey

Trener gjerne litt for deg, Lea! Hvis du kan spise litt sjokoladekake for meg... :ler:

Har bestemt at dette etterhvert skal bli en kjøre-dagbok også; jeg skal nemlig ta lappen i høst! :D

Gleder meg til ny frihet. Begynner i august, men var ute og prøvekjørte litt nå på søndag. Det gikk fint, jeg var faktisk oppe i 40 km/t en gang. Føler meg ikke trygg i større fart enda, ivertfall ikke på en sånn svingete vei som den jeg kjørte på.

Men jeg regner med at jeg blir et skikkelig farts-fantom på veiene etterhvert, for å kjøre bil synes jeg er kjempegøy. Må innrømme at kjæresten måtte minne meg på at nye felger på bilen koster 4000 kr stk når jeg kjørte litt nær fortauskanten et par ganger, men pytt sann. :blunke:

Bilen fikk ikke en skramme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jersey

Trening utsatt. Jeg har blitt syk. Sår hals, hodepine og feber. :-?

Hvis jeg orker utover dagen, tar jeg heller en kjapp tur på sportsforretning og kjøper nye trenings-sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jersey

I dag er halsen min frisk igjen, så nå blir det trening! :sjarmor:

Drar avgårde om tjue minutter. Har pakket ned nye treningssko og håper på litt mindre støle leggmuskler etter denne aerobictimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jersey

JESS! Da har jeg vært og trent. Full-fart-aerobic til øredøvende dunke-dunk-musikk og med en overenergisk bergenser-instruktør i spissen.

Kjempemorsomt! :ler:

Kom ut av rytmen bare 4 ganger i dag. Fremgang siden sist mandag. Denne dama har et annet opplegg enn hun som var instruktør forrige mandag, så det var mange som ikke klarte å henge med i svingene innimellom.

Jeg er imponert over styrken i beina mine. Klarte glatt 20 "bøye-knær-90 grader-og-nesten-sitte-og-heve-seg-opp-og-ned-så-man-virkelig-kjenner-det-i-rompa-"øvelser. Har tross alt vært nesten invalid med bekkenløsning siste halvår. (Frem til midten av feb.) Kuttet mageøvelsene i dag også, men gjorde bekkenbunnsøvelser i stedetfor.

Traff en KG-bruker i garderoben, forresten. Det var koselig! :D

Nå venter jeg bare på at kjæresten skal komme hjem, så jeg får middag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jersey

I dag er det trening på programmet igjen! :hoppe:

Skal trene sammen med en venninne, vi skal møtes på SATS kl. 16.00.

I dag blir det oppvarming (sykling) og styrketrening (apparater).

Tar kanskje 20 minutter med sol etterpå, får se hva jeg får tid til.

Det er herlig å ligge i et varmt solarium etter en god treningsøkt.

Pleier å gjøre sånn:

Levere knøtten på MiniSATS

Skifte til treningstøy

Trening

Ta av treningstøy

Dusj

Solarium

Ta på vanlig tøy

Hente knøtten på MiniSATS

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jersey

Venninna mi sendte nettopp SMS og avlyste treninga for sin egen del, hun måtte på besøk til en annen venninne som hadde noen problemer.

Jaja, jeg drar og trener uansett jeg! :sjarmor: Planene mine er uavhengige av støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...