Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har fått tilbud om en jobb som daglig leder i en forholdsvis liten organisasjon. Synes lønnen er litt liten, så jeg er litt i tvil om jeg skal takke ja til stillingen. Skal tenke til over helgen.

Vet at lønnen varierer mye etter hvilken type organisasjon/firma an er daglig leder for, men hvilke faktorer er det som styrer lønnen. Er det type arbeid, organisasjonen/firmaets størrelse, antall ansatte man har ansvar for, eller annet?

Ønsker gjerne å høre fra andre som er daglig leder hvilken lønn du har, og hvilken type organisasjon/firma du er ansatt i.

Videoannonse
Annonse
Gjest F26CD4
Skrevet

Grunnen til at du ikke har fått svar på innlegget ditt, er at du stiller et spørsmål som kan minne om "hvor mye bør man betale for en brukt bil?".

Du må nok være litt mer spesifikk om bransje, størrelse på organisasjonen, ansvarsområde og arbeidsoppgaver før noen kan gi deg et svar...

Gjest tja....
Skrevet

For å gi ett svar.... jeg er daglig leder - ansatt - i ett lite firma, med kun meg med 100% stilling, tilsammen er vi 8 ansatte. jeg har en timelønn på 135 kroner noe som i og for seg er godt for bransjen, men jeg er vel ikke helt fornøyd ... men, alt avhenger av bransje - ansvarsområder - osv osv osv

Gjest Casey
Skrevet
men, alt avhenger av bransje - ansvarsområder - osv osv osv

Som du ikke nevner så mye om her. Og hva med din bakgrunn?

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen flere?

Jeg skrev lite om hvilken type organisasjon, ansvarsområde osv., nettopp fordi jeg spør om hvilke faktorer som styrer lønnen.

Jeg er ikke nødvendigvis ute etter hvilken lønn JEG skal ha, men hvilken lønn andre har, og hvilken type organisasjon de er daglig leder for osv.

Så kan jeg heller se hvem jeg kan sammenligne meg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...