Gjest Pupsilure Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har nesten ikke fått sove i natt. Nesa har klødd veldig, jeg har vært snørrete, og tett. Har aldri hatt pollenallergi før, men i år har jeg hatt endel plager, og lurer på om jeg har fått pollenallergi. Nesa er fortsatt veldig plagsom, og nå svir og klør øynene også. Men det regnet ute i går, og jeg var bare en liten tur ute. Har ikke reagert andre dager hvor det har vært sol, og jeg har vært mer ute. Er ikke det litt rart da? Er det noen som vet hva slags pollen jeg kan ha reagert på? Er det en bestemt type pollen i lufta nå?
Gjest Gaby Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Høres jo litt merkelig, at du reagerer mest når det har regnet ute! Det er de beste dagene for meg, da blir liksom pollenet liggende på bakken, istedet for å fly rundt i lufta. Det er vel gresspollen som begynner å ta seg opp nå, vil jeg tro? Her oppe i nord er det ikke startet for fullt enda. På østlandet har dere jo burot også, men jeg aner ikke når den blomstrer... Du får prøve med litt øyedråper og sånt, god bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå