Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg skulle ha fjernet to føflekker på overarmen/skulderen.. men jeg har hørt at man ikke kan bruke armen noe særlig etterpå.. stemmer det? Jeg som bruker hendene mye i jobben, hvor viktig er det å holde seg i ro etter fjerning av føflekker?
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg tror ikke du trenger å sykemeldes. Jeg har fjernet to føflekker. Jeg hadde ikke behov for sykemelding. Eneste jeg fikk beskjed om var at jeg ikke skulle få sol på arret de første månedene.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Det er ikke farlig å bruke armen, men om du trener hardt og gjør voldsomme bevegelser så kan det lugge litt i stingene. Om du skriver på tastatur så har det ingen innvirkning overhodet.
Gjest :) Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hei! Vel, når jeg skulle fjerne en stor føflekk på overarmen for ca et år siden, jobbet jeg på et sted hvor det var mye løfting (type ølkasse osv.). Jeg skulle enda ønske jeg tok meg et par dager fri, for stingene mine sprakk pga løftingen, og nå er arret større enn føflekken noen gang var:P Litt ergerlig.. Men tenker igrunn ikke så mye på det. Men skulle helst ha tatt et par "helsedager" ja. Lykke til:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå