Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 19. juni 2008 #1 Del Skrevet 19. juni 2008 Hm.... Jeg påførte selvbruningskrem i ett- tiden i dag og skal trene klokken fem, og da må jeg dusje etterpå. Går kremen bort da?? Bruker Christian Dior til kropp og til ansikt... Noen som kan svare meg på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooops Skrevet 19. juni 2008 #2 Del Skrevet 19. juni 2008 Det finner du ut etter at du har dusjet. Neida, du kommer nok til å få bra med farge når den har sittet på 5 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Del Skrevet 19. juni 2008 Har erfaring med 7-8 timer. Etter 4-5 timer forsvinner fargen (sålenge det ikke er St. Tropez, Fake Bake etc.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #4 Del Skrevet 19. juni 2008 TS her, da får jeg bare vente et par timer etter jeg har trent med å dusje da... urgh.... he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooops Skrevet 19. juni 2008 #5 Del Skrevet 19. juni 2008 Bruker da å få farge etter bare 3-4 timer jeg. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 19. juni 2008 #6 Del Skrevet 19. juni 2008 Men du svetter vel når du trener, vil ikke det påvirke fargen isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. juni 2008 #7 Del Skrevet 19. juni 2008 Men du svetter vel når du trener, vil ikke det påvirke fargen isåfall? oi.... har ikke tenkt på det....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 19. juni 2008 #8 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er derfor jeg aldri smører på selvbruning om dagen... gjør det alltid før jeg legger meg. Og du kan kanskje ende opp med et litt små flekkete resultat hvis du trener så fort etter påføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 19. juni 2008 #9 Del Skrevet 19. juni 2008 Henger meg på at det er en god ide å smøre seg før man legger seg. Så er det jo bare å dusje når man står opp for å få vekk lukten. Veldig greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. juni 2008 #10 Del Skrevet 19. juni 2008 Henger meg på at det er en god ide å smøre seg før man legger seg. Så er det jo bare å dusje når man står opp for å få vekk lukten. Veldig greit skal prøve å dusje nå jeg, så sier jeg ifra hvordan det gikk! (hi hi.. komisk..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #11 Del Skrevet 19. juni 2008 (TS) : Det gikk bra! Ikke en flekk i syne, ihvertfall ikke foreløpig:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå