*Blomst* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Driver å fyller ut omslagsarket og ble plutselig litt usikker på hva jeg skal fylle ut på høyere utdanning. Har tatt første året av en bachelor grad, men vurderer å bytte til høsten. Hva skriver jeg da? Eller skriver jeg kanskje ikke noe? Står jo også at man skal sende inn karakterutskrift, men jeg får vel ikke det tilsendet fra skolen i år? Så hvor får jeg eventuelt tak i det? Vi får ikke vite karakteren på eksamen før neste uke, og karakterutskriften skal jo ettersendes innen 1.Juli... Dette ble veldig rotete men håper noen kan svare på dette! Hadde vært til stor hjelp
Yummy_Mummy Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Karakterutskrift får du fra skolen din. Dersom du får karakteren neste uke burde det det være mulig å få det med på karakterutskriften. Dersom du forteller ekspedisjonen at du trenger det til ettersending til samordnetoppdat, så regner jeg med at de kan hjelpe det med det. Ville skrevet at du hadde tatt første året på det og det studiet. Du får vel muligens noe ekstrapoeng for å ha studert? (Kommer vel an på hva du vil studere videre).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå