Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man tar 3mx som privatist så har jeg hørt at man kan stryke de andre karakterene, altså det jeg har i 1 og 2mx. Hvordan gjøres dette? Får jeg fortsatt 15 timer?

Også bare et lite tilleggspørsmål, noen andre som har fått karakterene sine på privatistweb? Utålmodig!!!

:sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Never mind, jeg fant det ut :) Til andre som kanskje kan lure på det samme, bare si ifra til den gamle videregående skole også fikser de det :) Man får fortsatt alle fordypningspoeng, realfagspoeng og alle timene!

Ikke får jeg svar før imorgen heller når det gjelder karakterer :( Men men, så lenge det er før den 1.juli så ;)

Gjest Serena
Skrevet
Never mind, jeg fant det ut :) Til andre som kanskje kan lure på det samme, bare si ifra til den gamle videregående skole også fikser de det :) Man får fortsatt alle fordypningspoeng, realfagspoeng og alle timene!

Ikke får jeg svar før imorgen heller når det gjelder karakterer :( Men men, så lenge det er før den 1.juli så ;)

Så hvis du har 3MX kan du stryke alle andre karakterer, og fremdeles få fordypningspoeng, uten å ha fagene på vitnemålet??? Jeg fikk en 5'er i 1MX, kan jeg be om å få den strøket over ett år etterpå?

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, man kan ikke stryke fag fra vitnemålet på den måten, det er bare tull.

Skrevet

Det er ikke tull! Les skrivet LS-20-2002. Har du gått som privatist i 3mx kan du, hvis du vil, stryke både 1 og 2mx karakteren. Du får alle fordypning og realfagspoeng. Du mister heller ingen timer :)

Er en genial løsning!

Dette gjelder IKKE for de som har tatt 3mx på vanlig videregående skole, KUN som privatist!

Du ber bare din gamle videregående skole om å gjøre det slik. Nekter de så henviser du bare til det skrivet :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke kommet karakter på privatistweb enda?

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er dette virkelig sant? Jeg skal forbrede meg på 3MX til jul, kan jeg da stryke bort 1MX og 2MX? Altså, jeg har fått standpunkt på vitnemålet fra VGS, men skal nå ta privatist. Kan jeg da stryke bort min 1MX?

Please...hjelp meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...