Gå til innhold

Sonans vgs


Gjest Villimey

Anbefalte innlegg

Gjest Villimey

er det noen som har erfaringer med Sonans vgs? Jeg vurderer å søke meg inn der til neste år, blir i såfall i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg gikk i Oslo, å hadde ikke valgt det igjen. Fungerte greit så lenge en var fornøyd, men da vi hadde rett og slett udugelige lærere i enkelte fag tok vi dette opp med ledelsen. Skulle tro at dei (les rektor) aldri har mottatt negativ tilbakemelding før.

Det var en stor skam måten dei handterte situasjonen på. Så nope, velg heller noen andre har du muligheten til det!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på privatgymnaset nå dette skoleåret, ikke på privat vgs. i Oslo.

Stort sett dårlige lærere og veldig dårlig opplegg. De fleste lærerne er ikke utdannet lærere en gang.... de bare kan litt om faget. (Det finnes et par unntak, som var tilstede 24 t/døgnet for elevene, mens andre lærere dro på lang ferie midt i eksamenstida...)

Når lærerne var borte, fikk vi aldri igjen de tapte timene, og vi hadde lærere som var MYE borte.

Amatørmessig og barnslig ledelse som ikke takler innspill/tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på privatgymnaset nå dette skoleåret, ikke på privat vgs. i Oslo.

Stort sett dårlige lærere og veldig dårlig opplegg. De fleste lærerne er ikke utdannet lærere en gang.... de bare kan litt om faget.

Var dette SONANS privatgymnas?

I tilfelle, i hvilken by?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg fikk no det jeg ville ha men synes det var veldig dyrt iforhold med den man får igjen. En vennine av meg tok samme fagene privatist hos AOF og ble mye mer fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har meget god erfaring med Sonans vgs. Jeg studerte i Oslo, og tok i tillegg et par fag via nettstudier. Fikk 6 i standpunkt/på alle eksamener, og er svært fornøyd med den individuelle oppfølgingen. Vil gjerne skryte av lærerne i språkfag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...