Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her sitter jeg, en og en halv time før jobb, med kløende, sviende, hovne øyne. Man kan si at det ikke er selve øynene som er hovne, det er området innerst mot nesa over øyelokket. Jeg forsøker å unngå og klø på det.

Jeg prøver å gå over alt og alle jeg har vært i kontakt med det siste døgnet. Jeg har jo spist en del ting i løpet av den tiden, så jeg klarer ikke kartlegge det, men jeg har også vært i kontakt med kjæresten min sine hunder. Kan det være allergi?

Hva hjelper raskt for dette? Jeg ser ut som en.. vel, klovn. :sukk: Jeg kan ikke gå rundt seende ut som dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva det kan være, det kan jo selvfølgelig være hundene hans, men er jo litt rart hvis du ikke har reagert på dem før? Eller kanskje det kan være noe sminke? Jeg har fått veldig opphovne øyne en gang da jeg lånte min venninnes maskara..

Du kan i hvert fall ta noen øyedråper og legge en kald agurk eller bommulsdott over øyet og se om hevelsen går litt ned?

Kan desverre ikke være til mer hjelp, men håper det går over fort.. =/

Endret av Christine19
Skrevet

Jeg har vært litt tett i nesa før rundt hundene, men jeg har aldri hovnet opp. Jeg pleier ikke legge meg ned og kose med hundene hans så mye, men igår så lå jeg og nussa litt på den ene og den kom borti ansiktet mitt.

Jeg har ingen anelse, men jeg skal hvertfall ta på noe kaldt. Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...