Ethereal Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Har i de siste 3-4 månedene slitt med bryster, og da spesielt brystvorter, som klør noe grusomt. Huden blir tørr og irritert, og jeg kan ikke gjøre annet enn å klø tilbake. Vet det er mange gravide som sliter med dette, men jeg venter altså ikke barn. Har litt eksem og tørr hud, og vet at det går an å få "nippel-eksem" Uansett syns jeg kanskje det er litt overdrevent å gå til legen for dette? Lurte bare på om andre hadde samme problem, eller eventuelt noen tips til hva jeg kan bruke for å få vekk "den søte kløe".
yoga Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hei Jeg vet at man kan få tak i kremer på apoteket for nettopp dette. Husker ikke i øyeblikket hva de heter, men tror de heter noe så enkelt som "brystvortekrem" eller noe liknende
Flua Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Du bruker kanskje nye syntetiske BH? Jeg kan ikke bruke BH med blonder som kommer i kontakt med vorten, da blir jeg GAL av kløe. Også må du vaske de først......men, det har du sikkert gjort.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå