Gå til innhold

ulike bryster

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

hei

jeg er en jente på 19 år, og trenger noen tips.

jeg ble gravid i ung alder (15) og valgte og få barnet, og også amme. dette har gjort at jeg har fått problemer med selvbildet i senere tid.

ulikt alle i min vennekrets hadde jeg tydelige strekkmerker etter amming og melkespreng, brystene har blitt nedsunkene oppå og de er også nå veldig ulike i størrelde.

bh-er passer rett og slett ikke. dersom den passer på den ene siden, er den så stor at den står og "gaper" på den andre siden. alle runde utrigninger sitter skevt, så det og pynte meg med fine topper har alltid endt i tragedie for meg. jeg har nå ventet forjeves på at dette skal vokse seg jevnt, men de vokser rett og slett ikke lenger.

utallige former for trening er forsøkt over lenger tid, uten at det har rettet problemet.

neste skritt nå, dersom ingen har en smart løsning jeg ikke har tenkt på, er brystinnlegg. dette til tross at jeg som aleneforsørger under utdanning har veldig begrenset inntekt, og sparekontoen ikke på langt nær sprekker.

er det noen andre som har / har hatt dette problemet? jeg trenger desperat tips og forslag til hvorden dette kan rettes opp.

jeg setter veldig stor pris på alle forslag som kan løse dette prolemet for meg.

takk til alle hjelpere :)

Endret av Sagittarius
Videoannonse
Annonse
Gjest Naria
Skrevet

Jeg kjenner ei jente som hadde samme problemet som deg, med at BH'er ikke passet på grunn av stor størrelsesforskjell osv. Hun fikk dekket brystimplantater, og ble veldig fornøyd etter det. Operasjon er nok den eneste måten å endre størrelsen på brystene dine på desverre. Snakk med legen din. :)

Skrevet

Hei!

Tror jeg hadde tatt meg en tur til legen og forhørt meg litt om hva man kunne gjøre med dette, jeg :)

Skrevet

Kan du ikke nøyes med brystløft? Du trenger jo ikke få noe lagt inn.

Skrevet

jeg kan selfølgelig nøyes med brystløft, bare det får det jevnt. trode ikke dette kunne få dem like, men hvis det løser problemet er jeg fornøyd jeg :)

Gjest dalieo
Skrevet

En klassevenninne hadde ca samme problemet. Det ene brystet stoppet å vokse, mens det andre ble omtrent dobbelt så stort. Hun brukte mange innlegg i BH-en hver dag for å jevne det ut.

Hun slet veldig med selvbildet på grunn av det, og ble enig med kjæresten sin om å spleise på operasjon når hun ble eldre. Jeg synes du skal høre om du får dekt operasjon (vet ikke helt hvilke som må til), hvis du er villig til å ta en. Forstår at det må være vanskelig :)

Skrevet

Jeg mener dette dekkes dersom det er sjenerende for deg.Går ihvertfall an å høre med fastlegen din om hvilke muligheter du har. Skal ikke være nødvendig å skjemmes for kroppen sin i en alder av 19.Egentlig bør man aldri sjeneres. :) Lykke til ;)

Gjest Gjest
Skrevet

hei:)

jeg har selv hatt foskjellige størrelse på mine bryst.. som har plaget meg i mange år.. men samtidlig var de også veldig slappe etter at jeg har hatt en vekt reduksjon på 30 kg.. iallefall for en uke og 1 dag siden tok jeg et brystløft og samtidlig fjernet kirurgen noen kjertler i mitt ene bryst.. hele oprasjonen tok 3 timer og jeg var våken med bedøvelse.. og det hele gikk kjempe fint! legen var så positiv og flink!

tok av bandasjen først i går.. og er kjempe fornøyd med resultatet.. jeg har aldri turt å vise meg naken forran noen før pga puppene.. men selv med sårene greide jeg nå å vise meg for min kjæreste.. som synest de var kjempe flotte! men faktisk så er de ennå litt skjev, faktisk så virker den andre litt større enn den andre nå.. men det kan være at den er mer hoven ennå fordi det er så tidlig etter inngrepet.. iallefall er jeg kjempe fornøyd og angrer IKKE!! og gleder meg til å dra å handle undertøy når alt er grodd!

jeg dro på klinikk stokkan, hilsen c- cup

Skrevet

tusen takk for tips :)

så flot du ble fornøyd gjest...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...