Gå til innhold

Medikamenter til oppblåst mage

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Noen som kan anbefale meg noen medikamenter som hjelper mot (forebyggende og pleiende) oppblåst mage? Helsekost, apotek, respektbelagte. Samme hva. :)

Jeg har prøvd alt. Endring av kosthold (finner ikke noe sammenheng mellom mat og oppblåsheten), tatt mer enn 20 ulike prøver hos legen, akupunktur osv. Har fått konstatert at jeg har irritabel tarm, og må egentlig bare leve med det. Hadde derimot vært fint om jeg kunne hatt noen medikamenter på lur, feks. i forbindelse med selskaper osv.

Håper noen kan hjelpe. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne tråden jeg også, da min samboer er plaget med det samme -kanskje noen har tips som jeg kan bringe videre til han?

Skrevet

kjøp IMOGAS reseptfritt på apoteket...det skal hjelpe!

Gjest Eurodice
Skrevet

Et middel som jeg har god erfaring med, heter Bitterstern og fås kjøpt i helsekostbutikker. Det er et urtepreparat.

Jeg husker jeg brukte Minifom for en del år siden. Det kjøpte jeg på apotek, var den gangen reseptfritt.

Skrevet

Minifom og Visiblin har jeg brukt. Reseptfritt på apoteket. Minifom er relativt dyre. Fikk litt effekt, men ble ikke helt kvitt luftplagene.

Gjest Catwoman
Skrevet

Bitterstern inneholder endel alkohol - vet det ikke er store mengdene man tar om gangen, men kan det være mulig at de kan gjøre utslag på en promilletest? :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er et par tre yogastillinger som hjelper mot luft i magen. Du kan jo prøve å google bloated stomach yoga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...