Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Noen som kan anbefale meg noen medikamenter som hjelper mot (forebyggende og pleiende) oppblåst mage? Helsekost, apotek, respektbelagte. Samme hva. Jeg har prøvd alt. Endring av kosthold (finner ikke noe sammenheng mellom mat og oppblåsheten), tatt mer enn 20 ulike prøver hos legen, akupunktur osv. Har fått konstatert at jeg har irritabel tarm, og må egentlig bare leve med det. Hadde derimot vært fint om jeg kunne hatt noen medikamenter på lur, feks. i forbindelse med selskaper osv. Håper noen kan hjelpe.
Dizzy Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Henger meg på denne tråden jeg også, da min samboer er plaget med det samme -kanskje noen har tips som jeg kan bringe videre til han?
Daiquiry Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 kjøp IMOGAS reseptfritt på apoteket...det skal hjelpe!
Gjest Eurodice Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Et middel som jeg har god erfaring med, heter Bitterstern og fås kjøpt i helsekostbutikker. Det er et urtepreparat. Jeg husker jeg brukte Minifom for en del år siden. Det kjøpte jeg på apotek, var den gangen reseptfritt.
leandra Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Minifom og Visiblin har jeg brukt. Reseptfritt på apoteket. Minifom er relativt dyre. Fikk litt effekt, men ble ikke helt kvitt luftplagene.
Gjest Catwoman Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Bitterstern inneholder endel alkohol - vet det ikke er store mengdene man tar om gangen, men kan det være mulig at de kan gjøre utslag på en promilletest?
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Det er et par tre yogastillinger som hjelper mot luft i magen. Du kan jo prøve å google bloated stomach yoga
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå