Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har fått bihulebetennelse og da jeg våknet i dag tidlig, hadde jeg hovnet opp rundt halve munnen Er det normalt å hovne opp i ansiktet når man har bihulebetennelse? (Hevelsen er borte nå.)
SuperGjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Ja, det er helt vanlig, sa legen til meg. Jeg hovnet opp ved bihulebetennelse. Endret 17. juni 2008 av SuperGjest
Bokormen Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Det kan forekomme hevelse i pannen og kinnene ved ALVORLIG bihulebetennelse... Men du er sikker på at det er bihulebetennelse og ikke betennelse i en tann i overkjeven? Det kan gi samme symptomer som enkeltsidig bihulebetennelse og gir oftere helvelser. Endret 17. juni 2008 av Bokormen
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Det kan forekomme hevelse i pannen og kinnene ved ALVORLIG bihulebetennelse... Men du er sikker på at det er bihulebetennelse og ikke betennelse i en tann i overkjeven? Det kan gi samme symptomer som enkeltsidig bihulebetennelse og gir oftere helvelser. Ja, det er bihulebetennelse. Har alle symptomer på det
Gjest Marillia Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Jeg får veldig lett bihulebetennelse, og hadde det sist for ca 1 måned siden. Da var det andre gangen i hele mitt liv at jeg hovnet opp i ansiktet. Det gjorde ganske vondt, men heldigvis gikk hevelsen ned etter et par dager. Jeg vet for sikkert at det ikke var betennelse i en tann, da jeg var hos tannlegen rett før, og fordi jeg etter mange år kjenner igjen godt symptomene på bihulebetennelse.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Hei, fikk rennende øye og rød på øyet, så hevelse i ansiktet på venstre side, så ikke ut å gjorde ondt.. Hevelsen har trukket seg tilbake men ikke bihulebettenelsen enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå