Gå til innhold

Hoven i ansiktet ved bihulebetennelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fått bihulebetennelse og da jeg våknet i dag tidlig, hadde jeg hovnet opp rundt halve munnen :forvirret:

Er det normalt å hovne opp i ansiktet når man har bihulebetennelse?

(Hevelsen er borte nå.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det er helt vanlig, sa legen til meg. Jeg hovnet opp ved bihulebetennelse.

Endret av SuperGjest
Skrevet (endret)

Det kan forekomme hevelse i pannen og kinnene ved ALVORLIG bihulebetennelse...

Men du er sikker på at det er bihulebetennelse og ikke betennelse i en tann i overkjeven? Det kan gi samme symptomer som enkeltsidig bihulebetennelse og gir oftere helvelser.

Endret av Bokormen
Gjest Gjest
Skrevet
Det kan forekomme hevelse i pannen og kinnene ved ALVORLIG bihulebetennelse...

Men du er sikker på at det er bihulebetennelse og ikke betennelse i en tann i overkjeven? Det kan gi samme symptomer som enkeltsidig bihulebetennelse og gir oftere helvelser.

Ja, det er bihulebetennelse. Har alle symptomer på det :tristbla:

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg får veldig lett bihulebetennelse, og hadde det sist for ca 1 måned siden. Da var det andre gangen i hele mitt liv at jeg hovnet opp i ansiktet. Det gjorde ganske vondt, men heldigvis gikk hevelsen ned etter et par dager. Jeg vet for sikkert at det ikke var betennelse i en tann, da jeg var hos tannlegen rett før, og fordi jeg etter mange år kjenner igjen godt symptomene på bihulebetennelse.

• 4 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hei, fikk rennende øye og rød på øyet, så hevelse i ansiktet på venstre side, så ikke ut å gjorde ondt.. Hevelsen har trukket seg tilbake men ikke bihulebettenelsen enda...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...