Gjest LAT Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg syns husarbeid er helt fryktelig kjedelig, og kunne godt tenkt meg en hushjelp som gjorde alt for meg Men det går jo ikke, så noen tips til hvordan husarbeidet skal gå litt enklere?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Timingsuret på 20 minutter før man tar seg en pause på Kg og så start igjen med nye 20 minutter.
FrizzleSizzle Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Ta på deg gammeldags tjenestepikeuniform og drøm om at du er hushjelpen i en rik familie i gamle dager som blir forført av godsherren.
Humleblomst Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Hør på lydbøker når du arbeider, og BARE når du arbeider! Når boken er skikkelig spennede skal du se at du setter i gang med vasking inni kjøkkenskap bare for å kunne høre videre!
Gjest Pupsilure Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Hør på lydbøker når du arbeider, og BARE når du arbeider! Når boken er skikkelig spennede skal du se at du setter i gang med vasking inni kjøkkenskap bare for å kunne høre videre! Hehehe Bra tips!!
Trønderpia Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Jeg ønsker meg gartner. Plenklipperen ler av meg, og naboene kikker megetsigende på den lodne plena vår. Bedene har ikke vondt av en omgang de heller. Og det som er mest irriterende er at når min mann har en frikveld så regner det, så ofte ender det med at jeg må gjøre det, for jeg arbeider skift og heller hjemme på dagen. Vurderer seriøst å ansette en ungdom for å gjøre jobben.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Vurderer seriøst å ansette en ungdom for å gjøre jobben. Hva stopper deg? Trenger ikke å koste mye det og ungdommer er ofte glad for å tjene litt peng
Alice Ayres Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Du kan jo skaffe deg rengjøringshjelp eller butler.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Jeg lider litt av samme problem som TS. Tanken på husarbeid gir meg utslett. *klø* Jeg skulle ønske hybelkaniner kom på moten. Og i samme slengen leilighetshester og villaelefanter. I såfall kunne jo jeg for første gang få lov til å skryte av å ha vært en trendsetter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå