Gå til innhold

18-åringen tilbys jobb i misjonen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
18-åringen som er fengslet i Bolivia, kan få jobb i norsk misjon i landet.

18-åringens bolivianske advokater jobber nå på spreng for å finne en jobb til henne. Det skal da være lettere å få innvilget en søknad om kausjon.

- Jeg har gitt dem masse telefonnumre. Det hadde vært mye bedre om hun kom ut og kunne fått seg en jobb og et sted å bo. Hun kunne jobbet på et barnehjem eller noe annet, sier 18-åringens far til Fædrelandsvennen.

18-åringen har tidligere jobbet i barnehage i Norge.

Hva synes dere om dette? Kan dette vær en måte bare for å gjøre jentene uvenner?

Jeg har egentlig ingen mening om dette, men det jeg virkelig synes er rart er, hvorfor får akkurat de så mye hjelp av norske myndigheter? Det er ca 60 andre nordmenn som sitter fengslet i utlandet, en på dødscelle også. Hvorfor gjør ikke norske myndigheter noe for dem? Kanskje de gjør, men vi hører jo ikke noe.

Er det riktig, å hjelpe dem, men ikke de andre?

Hva er ders mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan dette vær en måte bare for å gjøre jentene uvenner?

Etter det jeg har fått med meg er de uvenner allerede, fordi 18-åringen la kortene på bordet.

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Grunnen til at ambassaden hjelper dem er toåringen, når hun evt sendes hjem til Norge er det slutt. Det er dessuten advokatene hennes (+ familien) og IKKE ambassaden/konsulatet som jobber for at hun skal få kausjonsmulighet, viktig å skille mellom dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...