Gjest Gjest_Sissel_* Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har prøvd et utall av p-piller og minipiller, men enten blir blødningene uregelmessige eller så blir jeg konstant hormonell... Sikkert flere med meg som har opplevd det! Har begynt å lure på å prøve kobberspiral for å slippe unna hormonene som jeg har brukt i så mange år. Noen som har positive eller negative erfaringer med den? Er det veldig vondt å få den satt inn??
Sagittarius Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 hei jeg hadde også problemer med forskjellige merker p-piller og ønsket spiral. fikk vite av gynekolog at en hormonspiral har hormoner tilsvarende hormonene i et bestemt merke p-piller. (husker ikke hvilket). fikk prøve dette i en perioden før jeg satte inn en hormonspiral. hør om du kan teste ut p-piller som inneholder samme hormoner somhormonspiral. mulig at du tåler disse. har ingen erfaring med kobber, da jeg fikk anbefalt hormon av gynekolog. om det gjør vont eller ikke å sette den inn kan avhenge av om du har født barn eller ikke. jeg har født, så jeg kjente nesten ingen ting. lykke til med valdet
Saeria Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har prøvd det aller meste, og som deg hatt dårlig erfaring med absolutt alt. Desverre gav kobberspiralen med konstante småblødninger hver eneste dag i over et halvt år. Da valgte jeg å ta den bort. Men det var verdt forsøket. Nå bruker jeg Pearly.
Gjest Gjest_Sissel_* Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Nå bruker jeg Pearly. Hva er Pearly??
Saeria Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Sykluscomputer. Du kan lese mer her: www.pfc.no Edit: Kjøpte brukt på finn.no. Endret 17. juni 2008 av Saeria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå