Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og vips så var vi nesten kommet til Juli!!!

Blir spennende dager fremover, kan jo skje når som helst for flere av oss ;)

Jeg har store planer om å starte ballet i løpet av Torsdag eller Fredag :hoppe: Skal nemlig inn for induksjon på riksen Torsdag morgen :sjarmor:

Noen andre som har tegn på modning eller stor tro på når de kommer til å møte sine små??

Lykke lykke til alle sammen :tommelsmil:

Endret av bizzy
Skrevet

Nå har jeg riktignok termin i slutten av juli, så har jo 6 uker igjen, men føler på meg at junior kommer litt før. En uke eller to kanskje..Men det er jo bare min magefølelse, og den har jo vært feil tidligere så :fnise: Blir spennende å se!

Skrevet

Så spennende Bizzy! Du blir nok den første :)

Jeg håååååper at jeg er en av de første, for jeg har termin 30. juni, og hører vel strengt tatt til i mai-juni-klubben. Men det er jo bedre å være tidlig ute her enn å være sist der ;)

Men forrige gang gikk jeg 10 dager over termin, så jeg regner vel egentlig med at jeg går over denne gangen også. Dessverre. Begynner å føle meg ganske klar nå.

Skrevet

Jeg har i alle fall ingen planer om å være først, eller nestemann for den del, det er lenge igjen for min del, jeg har jo august-termin jeg...

Tenker du blir først ja, Bizzy. Lykke til!

Skrevet

Litt igjen her også, men det nærmer seg.

Lykke til! :)

Skrevet

Og da har Bizzy født :-D

Jeg blir ikke en av de første, babyen kommer 4. august.

Skrevet

Gratulerer så mye Bizzy!

Skrevet

Gratulere så masse Bizzy :-D :juhu:

Selv har jeg fått dato for når tid ks'et blir tatt. 18. august!! Endelig!! :hoppe:

Skrevet

Da er visstnok Lilleulv blitt nr 2 i gjengen, siden hennes lille gutt kom til verden på søndag;)

Skrevet

Oj, det må ha vært endel før termin.

Skrevet

Jess..Hun måtte ta keisersnitt i uke 30 (?) pga alvorlig svangerskapskløe. Men alt står visst bra til! Leste i dagboka hennes

Skrevet

Åh, bra de passer på. Fint at alt er bra.

Gratulerer Lilleulv! :)

Hvem står for tur nå, tro?

Skrevet

Ikke jeg. Kommer til å være gravid for alltid!!

*litt lei*

Skrevet

Gratulerer til Bizzy og Lilleulv :blomst:

Håper det snart er min tur nå. Fortsatt 6 dager til termin, men jeg begynner å bli rimelig utålmodig :ler:

Skrevet

Gratulerer til Bizzy og Lilleulv.

Har selv 6 uker igjen, men plutselig så er man der selv også. Så nå er det tur til sverige og gjøre litt babyting innkjøp.

Skrevet

Gratulerer til Bizzy og Lilleulv! :blomst:

Jeg tror nok jeg blir vaggenes rundt en stund til, men håper jeg slipper å passere termin denne gangen!

Skrevet

Gratulerer til de nybakte mødre, selv om KS i uke 30 ikke er å trakte etter, så går det nok bra.

Selv er jeg nok langt bak i køa enda, med 7 uker til terminen... Foretrekker at han holder seg der inne litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...