Gå til innhold

Hvem blir først ut?


bizzy

Anbefalte innlegg

Og vips så var vi nesten kommet til Juli!!!

Blir spennende dager fremover, kan jo skje når som helst for flere av oss ;)

Jeg har store planer om å starte ballet i løpet av Torsdag eller Fredag :hoppe: Skal nemlig inn for induksjon på riksen Torsdag morgen :sjarmor:

Noen andre som har tegn på modning eller stor tro på når de kommer til å møte sine små??

Lykke lykke til alle sammen :tommelsmil:

Endret av bizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg riktignok termin i slutten av juli, så har jo 6 uker igjen, men føler på meg at junior kommer litt før. En uke eller to kanskje..Men det er jo bare min magefølelse, og den har jo vært feil tidligere så :fnise: Blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Bizzy! Du blir nok den første :)

Jeg håååååper at jeg er en av de første, for jeg har termin 30. juni, og hører vel strengt tatt til i mai-juni-klubben. Men det er jo bedre å være tidlig ute her enn å være sist der ;)

Men forrige gang gikk jeg 10 dager over termin, så jeg regner vel egentlig med at jeg går over denne gangen også. Dessverre. Begynner å føle meg ganske klar nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i alle fall ingen planer om å være først, eller nestemann for den del, det er lenge igjen for min del, jeg har jo august-termin jeg...

Tenker du blir først ja, Bizzy. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse Bizzy :-D :juhu:

Selv har jeg fått dato for når tid ks'et blir tatt. 18. august!! Endelig!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess..Hun måtte ta keisersnitt i uke 30 (?) pga alvorlig svangerskapskløe. Men alt står visst bra til! Leste i dagboka hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer til Bizzy og Lilleulv :blomst:

Håper det snart er min tur nå. Fortsatt 6 dager til termin, men jeg begynner å bli rimelig utålmodig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Bizzy og Lilleulv.

Har selv 6 uker igjen, men plutselig så er man der selv også. Så nå er det tur til sverige og gjøre litt babyting innkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Bizzy og Lilleulv! :blomst:

Jeg tror nok jeg blir vaggenes rundt en stund til, men håper jeg slipper å passere termin denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til de nybakte mødre, selv om KS i uke 30 ikke er å trakte etter, så går det nok bra.

Selv er jeg nok langt bak i køa enda, med 7 uker til terminen... Foretrekker at han holder seg der inne litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...