Gå til innhold

Bonuspoeng SAS på hotell. HASTER!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet hvordan reglene er for å bruke bonuspoengene fra SAS på hotellovernatting? Vet man kan gjøre det, men finner ingen info om reglene for det. Har prøvd å ringe SAS, men har ikke tid til å sitte i telefonkø i timesvis.. Håper noen kan hjelpe!!! 12

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/3406-bonuspoeng-sas-p%C3%A5-hotell-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, takk for svar! Hadde en mistanke om at det var ulønnsomt å bruke dem på overnatting ja... Har nok poeng til en tur/retur i Europa 1 (ned til og med Frankrike, har litt over 30 000 poeng). men vi har lurt litt på å reise til London, og dit er jo billettene så billig nå at det ikke lønner seg å bruke poengene. Tenkte derfor kanskje det var mulig å bruke dem på overnatting i stedet, for det er jo dyrt der. Men nå får vi se om vi heller reiser et annet sted. Kanskje Paris??12

Mitt eksempel gjaldt jo bonusuttak i Norge da.. For bonusreiser i utlandet(europa)så forvinner enda flere poeng, som du sikkert vet.

Men ÈN ting må du være klar over, poengbruk på hotellovernattinger kan kun taes ut I FORBINDELSE med bonusreiseuttak knyttet til en flyreise, man kan ikke kun bruke bonuspoeng til hotell!

• 19 år senere...
AnonymBruker
maverick skrev (På 2002-4-10 den 11.10):

Mitt eksempel gjaldt jo bonusuttak i Norge da.. For bonusreiser i utlandet(europa)så forvinner enda flere poeng, som du sikkert vet.

Men ÈN ting må du være klar over, poengbruk på hotellovernattinger kan kun taes ut I FORBINDELSE med bonusreiseuttak knyttet til en flyreise, man kan ikke kun bruke bonuspoeng til hotell!

Sikker? Jeg forstod det slik at man kan velge å bruke poeng uavhengig om flybilletten er betalt med poeng 

Anonymkode: 350ef...34a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Sikker? Jeg forstod det slik at man kan velge å bruke poeng uavhengig om flybilletten er betalt med poeng 

Ja altså tråden er fra 2002 så ting kan jo ha endret seg 

Anonymkode: 7e3a7...e8a

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja altså tråden er fra 2002 så ting kan jo ha endret seg 

Anonymkode: 7e3a7...e8a

Hvis dette har endret seg hadde vi satt pris på at brukeren over tok ansvar og oppdaterte med gjeldende betingelser?

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis dette har endret seg hadde vi satt pris på at brukeren over tok ansvar og oppdaterte med gjeldende betingelser?

Så du mener at man 19 år etter skal gå inn på tråder på forum å oppdatere? Jaja

Anonymkode: 5688a...8df

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...