Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Grisen tror jeg må være det dyret i verden det er mest synd på. 1 Dyret heter gris, men vi bruker også ordet negativt om andre mennesker. 2 Vi har et annet ord for gris også, svin, det blir også brukt negativt mot adre mennesker og gjerne på en mer pervers måte. 3 Noen religioner mener grisen er urein og vil ikke spise den. Egentlig bra for grisen at noen ikke vil spise den, men jeg hadde ikke ligt å bli kalt urein eller skitten når jeg er renslig. Grisen er egentlig et renslig dyr. 4 Grisen kan ikke se opp mot himmelen. Tenk å aldri ha sett stjernene, solnedgangen eller sola selv om du er ute og egentlig har muligheten? 5 Selv navnet på grisens mor blir brukt negativt av oss mennesker. Det er ikke en gang et ord det er pent å bruke. 6 Grisen bor i et fjøs, et lite hus der det stinker grusomt. Jeg vil si det lukter bondegård der inne. Ikke så rart egentlig, det er jo på en bondegård. 7 Grisen, i hvertfall navnet, blir også sammenlignet med enkelte barnemishandlere, folk med ekkle seksulle tanker og handlinger og lignende. Det er nok en fornermelse mot grisen for grisen gjør da ikke det. 8 Grisen blir til slutt slaktet og laget om til mye forskjellig som sultne og grådige mennesker vil putte i munnen. Stakkars grisen, han får ikke levd livet ferdig en gang og må gjennom mye grusomt i gjennom livet. Så det er egentlig veldig synd på grisen.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Men det er ikke TS Du har hvertfall de samme kvalitene som meg, dyr er verdt like mye som mennesker!!!!
LilleBille Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Men.. den har i det minste orgasme som varer i 30 minutter ;-)
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Du har hvertfall de samme kvalitene som meg, dyr er verdt like mye som mennesker!!!! Jeg får nok beklage på det kraftigste og det sterkeste da jeg trodde du prøvde utgi deg for å være meg (ts) for å spore av tråden, siden du skrev PS. Beklager. Men.. den har i det minste orgasme som varer i 30 minutter ;-) Ja, vi har jo ordet heldiggris så litt heldig er den kanskje. Men det går på det seksuelle, så kanskje den er et svin også? Kanskje ikke så heldig av like vel?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Jeg får nok beklage på det kraftigste og det sterkeste da jeg trodde du prøvde utgi deg for å være meg (ts) for å spore av tråden, siden du skrev PS. Beklager. Beklager at det gikk an å mistforstå , jeg ble bare så revet med! Flott å se at noen tar et oppgjør med den negative bruken av gris, grisene er noen helskjønne dyr som fortjener å leve i frihet!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå