Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har lenge brukt Yasmin, ikke brukt på noen måneder nå (ikke fast partner ). Jeg tipper på mens rundt 1. juli, men det passer så dårlig. I dag er det 16. juni, altså har jeg vel eggløsning rundt disse dager. Dersom jeg i dag tar første pille på nytt Yasmin-brett, jeg vil da unngå mens rundt 1. juli, vil jeg ikke? :klø: Eller er det slik at man skal/bør/må ta første pille på første dags mens?
Fantomina Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jo, men hvis egget allerede er løsnet, skal det vel ut? Er det "for sent" å ta Yasmin nå etter eggløsning, for å hindre mens om to uker? Nei, jeg er ikke seksten!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Siden p-piller også påvirker livmorslimhinnen for å gjøre det vanskeligere for et befruktet egg å overleve så er det godt mulig du i det minste vil få en redusert blødning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå