Gå til innhold

Svar ifra Privatistkontoret i Oslo.

Fremhevede innlegg

Gjest Privatist
Skrevet

Når kommer karakterene på Privatistweb?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er rundt den 23. juni...?!?!

Gjest Gjest
Skrevet

Skal være 19. juni på de skriftlige eksamenene

Skrevet

Da venter jeg spent....den 19 er jo i morgen.Ligger de ute på Privatistweb da?

Skrevet

På privatistweb står det at sensur skal være klart 20. juni og at de legges ut der da.

Skrevet

Hvor finner dere egentlig dato for det? Klarer ikke finne det jeg! Har hørt og tror jeg har lest, men nå ble jeg så forvirret (13 eksamener gjør hjernen litt blank ;) ) at jeg ikke husker om det var 19 eller 20 juni...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sjekket på Privatistweb for en time siden og jeg har ikke fått svar på karakterene for vårsemesteret.Det er jo den 20 i dag så de burde jo være der nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også sjekket en del i dag, og nå var karakteren kommet

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sjekket nå og de var fortsatt ikke kommet.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan vel legge til at det ikke var i Oslo det var kommet..

Skrevet

Hvis du ringer privatistkontoret så er beskjeden på svareren at karakterene ikke kommer før på mandag. Det er et helt nytt systemt, så de har visst utsatt det litt... De jevlene :eeeh:

Gjest Privatist
Skrevet

Har ikke fått noe svar i dag heller.Jeg sjekket for ti minutter siden og karakterene var fortsatt ikke kommet.

Gjest Gjest
Skrevet

De er ikke kommert her heller. Jeg venter og venter. Og venter!

Skrevet

Samme her! Holder på å rive ned huset her jeg sitter! Klarer ikke slappe av før de kommer... Hvorfor må de gjøre dette mot meg? :hoho:

Gjest Gjest_jenny_*
Skrevet

jeg sjekket nå og de er fortsatt ikke kommet.. herregud så lang tid dette skal ta

Skrevet

Er dere sikker på at de kommer på nett da? De har jo ikke gjort det tidligere, selv om det har stått en kolonne for karakterer der.

Gjest Privatist
Skrevet

De gjorde det før jul , i fjor sommer, samt før jul i 2006.I tillegg har Privatistkontoret opplyst på tlf-svarer at karakterene legges ut på nett i dag.

Gjest Gjest_Annie_*
Skrevet

Jeg har også sjekket. Jeg har hatt 10 eksamener i vår. Den eneste "karakteren" jeg har fått er den jeg ikke møtte til. Der står det " syk"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...