Gå til innhold

Symptomer på mens

Fremhevede innlegg

Gjest Lillebøll
Skrevet

Sitter her og føler meg generelt elendig, venter mensen i dag.

Er kvalm, har menssmerter, springer på do oftere en et gravid kvinnfolk og føler meg som et dass. Puppene er eksplosive, jeg må nesten sitte med armene rett ut :fnise:

Men jeg vet av erfaring at i det mensen kommer forsvinner alt dette som dugg for solen.

Kom igjen, si at dere og har det sånn! Jeg vil ha trøst!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jepp. Dagen(e) rett før mens er noe herk.

Gjest StoreSky
Skrevet

Har det også sånn! Merkelig fenomen at det forsvinner straks mensen er igang.. Sist gang var humøret mitt i tillegg bånn i bøtta. Stakkars jentungen som fikk hjelp med leksene av en pms-humør syk galning! ("jeg har jo sagt 100 ganger!!! start OPPE OPPE OPPE!!! aaarrgghhhhhh") Usj...

:klem: går over vettu!

Skrevet (endret)

Oh yes... Kjenner følelsen :( I tillegg til max humørsvingninger og kjempe vonde bryster får jeg et hyggeilg kviseutbrudd. Og når kvisene endelig forsvinner er det på'n igjen... Er noe herk å være kvinne noen ganger

Endret av Tillepike
Gjest Lillebøll
Skrevet

Det er faktisk en slags (litt ond) trøst at jeg ikke er alene om å være slik :ler:

Skrevet

Er det jeg som er unntaket? Jeg kjenner det aldri, eller, en gang hadde jeg veldig vondt. Før den gangen forstod jeg ikke hvorfor andre sutret, men etter den gangen har jeg ikke nevnt noe når de kjefter og sutrer.

Men det var kun den ene gangen :fnise:

Skrevet
Er det jeg som er unntaket? Jeg kjenner det aldri, eller, en gang hadde jeg veldig vondt. Før den gangen forstod jeg ikke hvorfor andre sutret, men etter den gangen har jeg ikke nevnt noe når de kjefter og sutrer.

Men det var kun den ene gangen :fnise:

Har ei venninne som heller aldri har PMS... Merker aldri noen symptomer i det hele tatt. Heldiggriser :(

Skrevet
Har ei venninne som heller aldri har PMS... Merker aldri noen symptomer i det hele tatt. Heldiggriser :(

Ja jeg skjønner dette her :sjenert:

Gjest Lillebøll
Skrevet

Og nå er jeg en dag på overtid. Det er urettferdig det, snakk om å forlenge dritten :sur:

Skrevet
Og nå er jeg en dag på overtid. Det er urettferdig det, snakk om å forlenge dritten :sur:

:troest:

Skrevet

Føler med deg :troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...