Gå til innhold

Spytter du?


Filur

Anbefalte innlegg

Jeg spytter når jeg jogger, men diskret og ikke når noen ser meg. Ellers spytter jeg ikke. Jeg synes det er ekkelt med folk som spytter store klyser i offentlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mange spyttenyanser ser jeg.. :fnise:

Om man spytter midt uti skogen når ingen ser på har jo ingenting å si. Ei heller i dusjen og vasken.

Men å måtte spytter når man røyker skjønner jeg meg ikke på. Har røykt i flere år selv, og helt siden vi startet som små drittunger har jeg lurt på hvorfor de rundt meg står og spytter.

Det jeg tenkte på når jeg startet tråden var egentlig de som spytter på gata midt foran trynet på deg. som en annen sier lengre opp i tråden, så er det somregel tenåringsgutter. Og jentene som er med dem. Herregud, de ser ut som de har brukt en halv dag på badet, så klarer de å ødelegge inntrykket på 2 sek, ved å slynge ei spytteklyse flere meter bortetter.. Jeg blir litt sånn :hakeslepp: hver gang. Klarer virkelig ikke å venne meg til det.

Om man går over Torgallmenningen ser man ekstremt masse spytt på steinhellene, gjerne iblandet litt oppharket slim. Det gjør meg rett og slett fysisk uvel, og jeg tenker også med grøss og gru på å få det på bukseinningen. Sånn som klysene flyr er jeg også redd for å sette meg på de. For jeg ser faktisk klyser på benker o.l også.

Hadde de da engang vert hensiktsmessig på noe vis, men det er bare en unødvendig og vanvittig ekkel vane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser med stor fornøyelse for meg hvordan "spytte-motstanderne" reagerer når hunder tisser eller bæsjer på fortauet. Regner med at det nærmest må forårsake hjerteinfarkt hos dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke, men kjæresten min gjør :( Dette til tross for utallige forsøk på tilsnakk og overtaling. Like ekkelt hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*

Jeg spytter sjeldent. Hvis jeg skal regne ut et slags gjennomsnitt så er det kanskje en gang i året. Da er det antagelig mens jeg røyker, hvis jeg får vond smak i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Jeg ser med stor fornøyelse for meg hvordan "spytte-motstanderne" reagerer når hunder tisser eller bæsjer på fortauet. Regner med at det nærmest må forårsake hjerteinfarkt hos dere...

Urin er sterilt, i motsetning til spytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg fatter ikke hva som er så ekkelt med spytt. Det er jo bare vann. Synes dere det er skikkelig ekkelt når det regner ute også?

Du hadde tydeligvis ikke hatt noe i mot å drikke et glass med spytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urin er sterilt, i motsetning til spytt ;)

I det øyeblikket det kommer ut, men ikke etter å ligget på fortauet i 20 minutter.

Men for all del - om man foretrekker tiss og bæsj på skoene sine så velbekomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder tisser som regel i veikanten hvor man ikke går. Om de bæsjer midt på fortauet plukker man det som regel opp. Spytteklyser derimot ligger midt på fortauet og er ikke like lette å se som bæsjen til bikkja, dermed er det lettere å trø oppi bakteriebombene.

Jeg pytter ikke, men samboeren gjør. Han harker opp de skikkelige slimklysene :spy: Har gitt opp å prøve å få han til å slutte med det. Men aldri tengt over å spørre hvorfor han gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra når jeg pusser tennene, så spytter jeg ikke, nei. Synes det er skikkelig ekkelt!

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spytter. Men det er kun hvis jeg må. Er slimete eller andre årsaker. Jeg pleier ikke å spytte på fortauet, heller i en busk eller lignende. Ellers bare i vasken. Syn det er ekkelt når de drar det opp gjennom nesa. Æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spytter omtrent aldri, hvis ikke jeg pusser tenner da ;) Jeg takler spytt utrolig dårlig, får helt spader om folk spytter store klyser rett foran meg, også den lyden da!

Jeg vet jeg er rar, så jeg plager ingen andre med det, bortsett fra samboeren som har lært seg at jeg får brekninger når noen spytter... Så han kan plage meg på pur f den dusten :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, spytter ikke. Sist jeg gjorde det var jeg vel 14 og trodde det var veldig kult !

( utenom når jeg pusser tenna og er hos tannlegen ;) )

Endret av Ann78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke (da man ikke teller tannpuss og sånt).

Jeg forstår dersom man gjør det da man jogger eller spiller fotball eller lignende, men synes det er ganske ufint da man går på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare i vasken her og.

Jeg spytta en periode da. Fant ut at det ble en lei uvane å bli kvitt. Var relativt liten da. 11-12 år. Slutta fort når jeg fikk skjenneprekenen av mamma midt på gata foran alle med den spyttklysa foran beina mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest

Hvorfor er det sånn at det er flere menn/ gutter som spytter enn kvinner/ jenter?? Er det noen her som tenker at en mann er tøff når han spytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spytter ikke, med mindre jeg har fått noe virkelig ekkelt i munnen (for eksempel et insekt) eller når jeg har pusset tennene, og da i vasken. Spytting på bakken er noe av det ekleste jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...