Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg spytter kun i vasken. Å spytte på bakken er ufyselig!

Gjest Emera
Skrevet

Nei fysj, det er heslig! Tror det blir en uvane for mange. Og det er litt komisk å se tenåringsgutter med en halvkilo snus i overleppa, de er nødt til å spytte annenhvert sekund...

Seige spyttklyser på fortauet gjør meg kvalm.

Skrevet (endret)

Bare i vasken når jeg pusser tennene! - og jeg irriterer meg stort over de som spytter på gata for det synes jeg er ufattelig ekkelt.

Endret av Solstorm
Skrevet

spytting er i det minste bedre en tyggis...

men nei, spytter kun i vasken.

Skrevet

Bortsett fra når jeg pusser tennene, så spytter jeg ikke, nei. Synes det er skikkelig ekkelt!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Hender jeg spytter, men da er det som regel en grunn til det. Og jeg prøver selvfølgelig å la være og spytte rett opp i ansiktet på folk, rett og slett fordi jeg har lært at det er dårlig folkeskikk.

Når det er sagt har jeg aldri skjønt hva som er så ekkelt med at folk spytter, så lenge de ikke gjør det på meg (eller andre).

Endret av Wolfmoon
Skrevet (endret)

Jeg spytter vasken når jeg pusser tenner. Teller det?

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Endret av The Kitten
Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Jeg har mange ganger observert gutter som står og spytter og spytter til det blir en svæææær dam av det på bakken. Jeg spurte en gang om hva som var poenget med det, og fikk til svar at de måtte spytte mens de røyka. Merkelig, for mamma sitter ikke å spytter på kjøkkengulvet når hun røyker, vet jeg...

Selv spytter jeg bare i vasken når jeg pusser tenner, eller i dusjen hvis jeg skulle komme til å få shampoo i munnen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fatter ikke hva som er så ekkelt med spytt. Det er jo bare vann. Synes dere det er skikkelig ekkelt når det regner ute også?

Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Det er aldeles ikke bare vann. Det er masse bakterier og dritt i det. Har du sett hvordan en svær spytteklyse ser ut etter noen dager?

Skrevet

Spytter kun hvis jeg er ute og løper, og ingen ser meg.

Skrevet
Hender jeg spytter, men da er det som regel en grunn til det. Og jeg prøver selvfølgelig å la være og spytte rett opp i ansiktet på folk, rett og slett fordi jeg har lært at det er dårlig folkeskikk.

Når det er sagt har jeg aldri skjønt hva som er så ekkelt med at folk spytter, så lenge de ikke gjør det på meg (eller andre).

Det er ekkelt at folk spytter fordi spyttet blir liggende som slimklyser på bakken. Det er ikke noe fint syn, og i tillegg synes jeg det er ekkelt hvis jeg ikke oppdager klysen tidsnok så jeg tråkker i den og for eksempel får busekanten i spyttet.

Jeg fatter ikke hva som er så ekkelt med spytt. Det er jo bare vann. Synes dere det er skikkelig ekkelt når det regner ute også?

Hahah, spytt er da ikke bare vann, det inneholder også slimstoff og enzymer. Regnvann er selvfølgelig heller ikke reint vann. Men jeg synes det ville vært adskillig verre å bli gjennomvåt av fordøyelsesvæske enn av nedbør.

Og for å svare på spørsmålet, nei, jeg har ikke for vane å spytte, men hvis jeg måtte gjort det så ville jeg gjort det i veikanten hvor folk flest ikke trasker og hvor spyttet ikke vil ligge synlig for alle de som kommer etter meg den neste halvtimen.

Skrevet

Jeg spytter, det er fordi jeg er mye kvalm, da produserer man mer spytt, og om man svelger dette mange ganger er det vanskelig å holde seg fra å kaste opp :( Jeg forsøker å spytte diskret og det skjer ikke så ofte, men hender jo at jeg er kvalm selv om jeg ikke er hjemme.

Gjest Oxford
Skrevet

Jeg spytter når jeg pusser tennene og om jeg får en flue o.l. i munnen, men ellers gjør jeg ikke det...

Skrevet

Det som ei annen skrev her, at de måtte spytte fordi de røykte, det skjønner jeg meg ikke på. Alle bortsett fra meg og ei annen røykte i fjorårets klasse og alle stod å spyttet. De ga meg også det svaret, men de voksne jeg kjenner som røyker de spytter jo aldri.. så hvorfor må alle unge spytte når de røyker?

Jeg har ikke for vane å spytte når jeg er ute, synst ikke at det er noe en bør gjøre. Det ser jo totalt grisete ut.

Skrevet

Jeg spytter ytterst skjelden men hender at jeg gjør det om jeg får et eller annet i munnen når jeg er ute og ikke vet hva det er og da spytter jeg lett, ikke slik harke/slim spytting.

Unntaket er når jeg er forkjølet, da er det svært lite som får meg til å ikke spytte uansett om det er folk i nærheten, men jeg prøver selvsagt å spytte et sted som er litt avsides, som i grøfta eller slikt, og det hender også at jeg har med meg papirlommetørkler om jeg er inne og ikke har tilgang på vask/do.

Men jeg er helt enig at slike som nevt ovenfor som spytter til det blir en stor dam er skikkelig heslig.

Gjest Thera
Skrevet

Nei, vanligvis ikke, jeg synes det er ganske kvalmt.

Men jeg får ikke dårlig samvittighet av å spytte i grøftekanten i løpet av en slitsom løpetur for eksempel.

Skrevet

Jeg spytter når jeg må... D forsvinner jo etterhvert... Men det er klart, jeg bor ikke i byen og ser så masse spyttklyser jeg da... Heldigvis... For det er litt ekkelt ja... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...