Gjest jobbsøker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er ute i jobbmarkedet og vurderer å søke stilling som butikksjef i klesbutikk. Er et par steder jeg kan tenke meg. Det jeg lurer på før jeg tar pennen fatt er hva som er vanlig lønn for butikksjef i klesbutikk med under 10 ansatte/ rundt 10 ansatte!? Sist jeg hadde en slik jobb er mange år tilbake og da var det ikke så mye å skryte av, men så var jeg jo yngre og ganske uerfaren. Er det noen som vet hva jeg kan forvente i lønn om jeg får stilling som butikksjef i klesbutikk?
Kenny McCormick Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Inntekt: Gjennomsnittslønn i 2006 er for en butikkleder kr 349.000.-, men kan variere mye avhengig av hva slags butikk du leder. kilde: www.jobbfeber.no dette kan såklart variere etter arbeidserfaring, utdanning, alder osv.
Gjest jobbsøker Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Noen som har erfaring med B.Young, Voice eller Bertoni? Vet dere hva lønn for butikksjef er i disse butikkene? Er også interessert i annen informasjon om arbeidsplassene som kan være relevant:)
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Noen som har erfaring med B.Young, Voice eller Bertoni? Vet dere hva lønn for butikksjef er i disse butikkene? Er også interessert i annen informasjon om arbeidsplassene som kan være relevant:) Hei Lønnen som butikksjef på Voice vet jeg er relativt lav. Tror de ligger på 284.000 i året for de med utdanning... Men dette kan kanskje variere noe....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå