Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Lurer på om noen her har truffet menn fra KG In Real Life? Ble bare nysgjerrig, da en bekjent av meg har fortalt om at hun hadde profil her, og datet tre menn fra KG (!) Det ble med det ene treffet på alle tre, hun mente de var loosers. Vet ikke helt hva hun mente med det begrepet men hun nevnte noe om "skalla, overvektig, mindre pen" osv. Ikke akkurat flatterende...hvordan er det med resten her, har dere truffet kjekke menn fra KG?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Hehe, håper for mennenes del at det er mer enn 3 registrerte menn her da. Hvis ikke de bare sa de var registrert her. Nei, jeg har ikke datet noen menn fra KG.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Er det galt å være skalla også, nå? Sett bilder av Jason Statham?
Myrthel Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har ikke møtt noen menn herfra, men jeg er nysgjerrig på hvordan mennene som er inne her er
Gjest Frida Thomasine Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Da kan jeg fortelle deg at jeg har møtt 3 av gutta her inne og det var kjernekarer alle tre! Han ene var tom. kjempepen både i utseende, oppførsel og kropp! Han har nå fått seg dame men da jeg møtte han for kun vennskap var han singel!
Gjest utlogget bruker Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har møtt en gutt herfra og han var veldig omgjengelig, pen og grei! Virkelig en kjekking med vettet og kroppen i behold med flott hus og god jobb! Det ble ikke noe kjærsteparr ut av oss men et vennskap som fortsatt varer. Vi har nå begge et forhold på hvert vårt hold men vi holder kontakten enda alle fire.
Gjest J Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Lurer på om noen her har truffet menn fra KG In Real Life? Ble bare nysgjerrig, da en bekjent av meg har fortalt om at hun hadde profil her, og datet tre menn fra KG (!) Det ble med det ene treffet på alle tre, hun mente de var loosers. Vet ikke helt hva hun mente med det begrepet men hun nevnte noe om "skalla, overvektig, mindre pen" osv. Ikke akkurat flatterende...hvordan er det med resten her, har dere truffet kjekke menn fra KG? Vet om en tidligere bruker som har datet 2 av mennene her inne. Hun hadde et forhold til denne ene men det ble slutt etter 3 år.Så datet hun en til og de ble kjærester, nå er det slutt men begge gutta er her inne enda! Vet om ei som er veninne med en gutt som skriver her som har uttalt at vedkommende er en kjempefin fyr! Så det så!
Gjest HotLove Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 jeg fikk bilde av en som mange tydeligvis "svermet" for her inne på forumet. trodde virkelig han var den kjekkasen utifra selvtilliten han "utstrålte" her på forumet. han hadde fortsatt selvtillit til tross for at han var en loser, og tror mange unødig går rundt og beundrer ham her
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Kan jo hende noen år mye selvtillit ved å kverulere og være kvasse her, men at de IRL er mer loosers?
murray Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Hvordan møter man gutter på KG? HM! Hallo? Er dere her?
Gjest utlogget Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 jeg fikk bilde av en som mange tydeligvis "svermet" for her inne på forumet. trodde virkelig han var den kjekkasen utifra selvtilliten han "utstrålte" her på forumet. han hadde fortsatt selvtillit til tross for at han var en loser, og tror mange unødig går rundt og beundrer ham her Haha, tror faktisk jeg skjønner hvem du mener på! Hadde veeeldig gjerne sett det bildet Jeg synes faktisk han minner litt om Mr. Big her på forumet, men skjønner jo at han ikke er slik irl... ;p Dessuten har jeg samboer, og ville uansett aldri "svermet" for noen på et forum...
Gjest Oxford Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har ikke truffet noen fra KG - jeg vet heller ikke om noen som har truffet noen herfra.
Annie Skrevet 14. juni 2008 #15 Skrevet 14. juni 2008 Kom på at jeg også har truffet Kort Innpå herfra. Men han bor sammen med Iss og er "forbudt"
Sauen Shaun Skrevet 14. juni 2008 #16 Skrevet 14. juni 2008 Kom på at jeg også har truffet Kort Innpå herfra. Men han bor sammen med Iss og er "forbudt" Der er det bare se, men ikke røre ja Annie. Håper og tror at jeg også får treffe KI etterhvert.
milla-mor Skrevet 14. juni 2008 #17 Skrevet 14. juni 2008 Datet tre stykker fra kg?? Jeg tror kanskje jeg har fått med meg at det er ca tre menn her, jeg... Hvordan foregikk egentlig dèt? "Du har mange interessante synspunkter vedrørende rullgardin vs persienne. Hva med en svingom i høyet?"
Gjest HotLove Skrevet 14. juni 2008 #18 Skrevet 14. juni 2008 Haha, tror faktisk jeg skjønner hvem du mener på! Hadde veeeldig gjerne sett det bildet Jeg synes faktisk han minner litt om Mr. Big her på forumet, men skjønner jo at han ikke er slik irl... ;p Dessuten har jeg samboer, og ville uansett aldri "svermet" for noen på et forum... Litt sant det med Mr. Big. Tror han har en eller flere ekser herfra og. Utrolig nok...
Gjest HotLove Skrevet 14. juni 2008 #19 Skrevet 14. juni 2008 Kan jo hende noen år mye selvtillit ved å kverulere og være kvasse her, men at de IRL er mer loosers? Ja. det tror jeg. hva tyder på at de ikke er det??
Gjest Screemy Skrevet 14. juni 2008 #20 Skrevet 14. juni 2008 Nei har ikke truffet noen men "kjenner" ei herfra som har møtt minst 2 og de var visst utrolig flotte gutter begge to
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå