Gå til innhold

Til alle jenter. Når dere har analsex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Fordel å ta en tur på do, men det er sjelden man får ut alt på engang, slik at det ikke kommer ut under penetrering!

Bruker dere slik skyllepumpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men liker d best om morgenen, for da er jeg "tom" uansett:)

Skrevet

Passer bare på at det er et par timer siden sist jeg gjorde nummer to, så går det helt fint.

Skrevet

Når vi har analsex så tenker ikke noen av oss på å skylle oss der bak, men er alltid slik at det går noen timer fra vi har gjort nr to til dette er aktuelt.

Og når man holder på, så vil man jo ikke avbryte det hele for å gå på badet, for så å fortsette. Ødelegger litt av stemningen kan jeg se for meg..

• 2 uker senere...
Skrevet
Fordel å ta en tur på do, men det er sjelden man får ut alt på engang, slik at det ikke kommer ut under penetrering!

Bruker dere slik skyllepumpe?

Nei, har aldri brukt skyllepumpe, og jeg synes ikke tanken på skyllepumpe er spesielt sexy heller. :fnise:

Men jeg har aldri opplevd at det har kommet noe ut under penetrering av den grunn.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi tok sjansen, min mann fikk bæsj på staken og brakk seg og siden har vi holdt oss til det andre hullet. Han var ikke noe fan av analsex, hadde aldri prøvd det før, mens jeg som elsket det fikk overtalt han.

Det ble med det ene forsøket.

Gjest Gjest_Pjusken_*
Skrevet

Vi har ofte analsex, går bare på do som vanlig, ikke noe skyllepumpe eller noe annet.. Og det har aldri kommet noe på penis...

Likte veldig godt hva en skrev her inne som mannen hadde sagt til hun: "nei, mener du det, har du bæsj i rompa?!"

Skrevet
Vi tok sjansen, min mann fikk bæsj på staken og brakk seg og siden har vi holdt oss til det andre hullet. Han var ikke noe fan av analsex, hadde aldri prøvd det før, mens jeg som elsket det fikk overtalt han.

Det ble med det ene forsøket.

Syns det var sprekt av ham å forsøke :)

Nå er min kjære så praktisk av seg, at han ordner alt det der. Kjøper skyllepumpe til meg, og greier. Like greit, så er man sikker. Jeg får noia av å bare tenke på tanken på at han skal få bæsj på staken, så det ødelegger litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...