Gjest uffameg Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Heisann.. jeg har nå hatt diare og magesmerter sammenhengende i 4 dager,da jeg fikk i meg noe bakterier på reise.... jada,jeg har vært hos lege,men idag oppstod det noe ekkelt! har gått så mye på do,at magen min er helt tom,selvom jeg drikker så mye jeg klarer,og prøver å få i meg fast føde... idag var det som kom ut en grønn guffe..!!! ÆSJ!!! dette kan da ikke være bra???? legen sa vi bare skulle la diareen gå sin gang,for å få ut bakteriene.. er dette grønne noe det samme som når man kaster opp så mye,at man bare får opp magesyre....? eller...? noen som har peiling?????
Gjest Frida Thomasine Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Avføring kan bli ekstra grønnfarget på grunn av galle. når man spiser lite blir den tynn og grønnaktig, mer enn vanlig. Spis masse fiber! Ta kontakt igjen med legen din om det vedvarer.
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Fikk du antibiotika for diareen? Da kan bivirkningen være oppblomstring av en tarmbakterie som ikke AB dreper, kalt clostridium. Det gir grønn avføring, og lukter veldig spesielt. Hvis diareen din ikke er blitt bedre etter en uke, bør du levere avføringsprøve til legen din, så han kan sende den til dyrkning med tanke på bakterier eller parasitter.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Du har vel fått ny time hos legen? Diare over lang tid er ikke bra.Det at diareen er grønn kan skyldes syre og gale eller ab. om du har fått det! Om du ikke blir bedre og ikke ar fått legetime må du bestille en ny- gjerne hos en annen lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå