Gå til innhold

hva gjør man på en fest


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Må man danse, må man sjekke jenter, er man veldig spesiell hvis man aldri har vært på en fest i en alder av 22?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tnita
Skrevet

Du kan jo gå og sette deg i baren og drikke deg full! Du gjør akkurat det du vil! Trenger ikke danse i det hele tatt... :skaal:

Gjest Gjest
Skrevet

På fest eller ute på byen snakker jeg stort sett med andre mennesker. Snakker som man snakker med venner eller blir kjent med nye mennesker. Drikker alkohol av og til, danser hvis jeg føler for det og sjekker uhyre sjelden opp.

Skrevet

Hva en gjør på en fest? En kan danse, drikke, prate med venner og kjente etc. Gjør det du vil, du:)

Gjest StockDama
Skrevet

Du gjør det du føler deg komfortabel med, retten og sletten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...