Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Må man danse, må man sjekke jenter, er man veldig spesiell hvis man aldri har vært på en fest i en alder av 22?
Gjest Tnita Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Du kan jo gå og sette deg i baren og drikke deg full! Du gjør akkurat det du vil! Trenger ikke danse i det hele tatt...
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 På fest eller ute på byen snakker jeg stort sett med andre mennesker. Snakker som man snakker med venner eller blir kjent med nye mennesker. Drikker alkohol av og til, danser hvis jeg føler for det og sjekker uhyre sjelden opp.
Monica1968 Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Hva en gjør på en fest? En kan danse, drikke, prate med venner og kjente etc. Gjør det du vil, du:)
Gjest StockDama Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Du gjør det du føler deg komfortabel med, retten og sletten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå